خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سرمربی پرتغالی فولاد خوزستان نیامده رفت!

درحالی که به نظر میرسید سرمربی پرتغالی هدایت تیم فولاد خوزستان را برعهده می گیرد, ولی طرفین به توافق نهایی نرسیدند!

سرمربی پرتغالی فولاد خوزستان نیامده رفت!

درحالی که به نظر میرسید سرمربی پرتغالی هدایت تیم فولاد خوزستان را برعهده می گیرد, ولی طرفین به توافق نهایی نرسیدند!

پائولو سرجیو با فولاد خوزستان به توافق نرسید

حضور سرمربی پرتغالی که مذاکراتی با کلوب فولاد داشت، در این تیم منتفی شد. عضو هیات مدیره این کلوب تاکید کرد طرفین به خاطر دستیار ایرانی به توافق نرسیدند.

در حالی که کلوب فولاد خوزستان مذاکرات جدی با پائولو سرجیو انجام داده بود، در نهایت این مذاکرات به جایی نرسید و حضور این سرمربی پرتغالی در فولاد منتفی شد.

سرجیو که روز شنبه در پایتخت کشور عزیزمان ایران حاضر شده است بود و جلسات فشرده ای با مدیرعامل و نماینده حقوقی شرکت فولاد داشت، در کلیات با این کلوب به تفاهم رسید ولی در نهایت به خاطر آنچه که «اختلاف بر سر گزینش دستیار ایرانی» اعلام شده است هست، این مذاکرات نتیجه ای در بر نداشت و حضور این سرمربی در اهواز منتفی شد.

محمدرضا شریف عضو هیات مدیره کلوب فولاد خوزستان در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: «نظر ما این بود که چند دستیار ایرانی در کنار آقای سرجیو روی نیمکت فولاد بنشینند ولی این سرمربی تاکید داشت دو دستیار با خودش به کشور عزیزمان ایران بیاورد. حرف سرجیو منطقی بود ولی باتوجه به برنامه ریزی های کلوب و سقف هزینه دلاری، بنا نداشتیم از دستیاران خارجی استفاده کنیم تا به نوعی جانشین پروری هم کرده باشیم.»

مسئولان کلوب فولاد با منتفی شدن حضور سرجیو، هنوز روی بحث استخدام مربی خارجی فکر می کنند ولی به نظر می رسد لیگ بعد را هم با سرمربی داخلی استارت بزنند. یحیی گل محمدی که پیش از حضور سرجیو مذاکرات جدی با کلوب فولاد انجام داده بود، هنوز هم گزینه مهم این کلوب محسوب می شود.

عضو هیات مدیره فولاد در خصوص اینکه وظیفه نیمکت فولاد بعد از منتفی شدن سرجیو چه می شود، گفت: «ما هر دو گزینه داخلی و خارجی را پیش رو داریم. البته یحیی گل محمدی هر لحظه یکی از گزینه های جدی ما جهت مذاکرات بود. حضور ایشان در فولاد منتفی نیست. این مربی سفری در پیش داشت و قرار شد بعد از این سفر به تماسهایش با مدیرعامل ادامه بدهد.»

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com

سرمربی پرتغالی فولاد خوزستان نیامده رفت!

واژه های کلیدی: فولاد خوزستان | گل محمدی | ایرانی | مذاکرات | نیمکت | خارجی | توافق | ایران | سرمربی | ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *