خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستبرد سارقان به منزل حمیدرضا صدر کارشناس مشهور فوتبال

سارقان، با دستبرد به یک منزل در منطقه قیطریه، همه اطلاعات تاریخی حمیدرضا صدر از مشهورترین کارشناسان فوتبال کشور عزیزمان ایران را به دزدی بردند.

دستبرد سارقان به منزل حمیدرضا صدر کارشناس مشهور فوتبال

سارقان، با دستبرد به یک منزل در منطقه قیطریه، همه اطلاعات تاریخی حمیدرضا صدر از مشهورترین کارشناسان فوتبال کشور عزیزمان ایران را به دزدی بردند.

سرقت از منزل حمیدرضا صدر

عقربه‌ها ساعت یک و ٣٠دقیقه بامداد جمعه ٢٧مردادماه را نشان می‌داد که کارشناس مطرح فوتبال کشور عزیزمان ایران همراه همسرش به خانه‌شان در نزدیکی پارک قیطریه بازگشتند.
همسر وی خیلی سریعتر سوار بر آسانسور به منزل رفت، درحالی ‌که حمیدرضا صدر سرگرم پارک‌کردن خودرویش در پارکینگ بود، ناگهان دید همسرش به پارکینگ بازگشت و از دستبرد خانه‌شان خبر داد.

حمیدرضا صدر خیلی سریع همراه همسرش به خانه‌شان رفت و با به هم‌ریختگی داخل منزل روبه‌رو شد.

جالب این‌که واحد روبه‌رویی این کارشناس فوتبال نیز نشانه دزدی دزدان قرار گرفته بود. بدهید ترتیب تیمی از ماموران پلیس جهت تحقیقات خاص به محل رفتند و در گام نخست مشخص شد که دزدان با تخریب درها وارد منزل شده است و دست به دزدی از دو منزل زده‌اند.

یکی از اهالی محل در تحقیقات میدانی به ماموران گفت: «یک‌ساعت قبل ٣ جوان شیک‌پوش درحالی‌ که ساک بزرگی به دست داشتند از منزل خارج شدند و با توجه به پوششی که داشتند، احتمال دادیم از میهمان‌های اهالی ساختمان باشند.»

این درحالی است که حمیدرضا صدر راجع به ماجرای دزدی خانه‌اش گفت: «ساعت ٢٠:٣٠ بود که همراه همسرم از منزل خارج شدیم و ساعت یک و ٣٠دقیقه بامداد جمعه هنگامی که به منزل بازگشتیم، متوجه دستبرد از خانه‌مان شدیم. دزدان وقت زیادی در منزل بودند، چون بعد از دزدی از منزل ما و همسایه‌مان جهت دزدی به سراغ یخچال داخل آشپزخانه رفته و گوشت و ماهی و میگو هم به دزدی بردند.»

وی گفت: «سارقان طلا و پول و وسایل با ارزش داخل منزل را به دزدی بردند ولی از همه مهمتر، ٣ لپ‌تاپ و چند هارد بود که از خانه‌ام به دزدی بردند. اینها جهت من ارزش زیادی داشت، لپ‌تاپ‌ها و ‌هاردها گنجینه‌ای از اطلاعات تاریخی فوتبال بود که از ‌سال ١٣١٠ تا به امروز آرشیوبندی شده است بودند.
ناراحتی من این است که سال‌ها زحمت و تلاشی که جهت جمع‌آوری این اطلاعات تاریخی گذاشته بودم، در یک شب بر باد رفت. از آنجایی که این اطلاعات و لپ‌تاپ‌ها هیچ ارزش مالی جهت دزدان ندارد، امیدوارم دزدان قبل از هر اقدامی دیگر با این اطلاعات آنها را بازگردانند.»

حمیدرضا صدر ادامه داد: «دخترم در سفر خارج از کشور است و هنگامی که از ماجرای دزدی با خبر شد، او نیز زیاد ناراحت تحقیقات علمی و تحصیلی و کارهای دانشجویانش شد که از سوی دزدان به دزدی رفته است.»

وی ادامه داد: «واحد روبه‌رویی ما که نشانه دزدی قرار گرفته نیز، منزل یک مرد میانسال است که از هفته قبل به منزل سالمندان رفته است.»

بنا به این گزارش، تحقیقات جهت شناسایی عاملان این دزدی در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفته است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


دستبرد سارقان به منزل حمیدرضا صدر کارشناس مشهور فوتبال

واژه های کلیدی: پارکینگ | اطلاعات | فوتبال | تحقیقات | همراه | تاریخی | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *