خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درگیری منشا با مزاحمان همیشگی در ورزشگاه آزادی

منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تا مرز درگیری شدید فیزیکی با تعدادی از افراد مزاحم در ورزشگاه آزادی پیش رفت.

درگیری منشا با مزاحمان همیشگی در ورزشگاه آزادی

منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تا مرز درگیری شدید فیزیکی با تعدادی از افراد مزاحم در ورزشگاه آزادی پیش رفت.

درگیری مزاحمان ورزشگاه با گادوین منشا

بعد از اتمام دیدار پرسپولیس برابر پیکان یک اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی رخ داد. گادوین منشا که از شکست تیمش شاکی بود، به تنهایی از رختکن خارج شد تا به سمت اتوبوس تیم حرکت کند.

او هنگامی که وارد تونل منتهی به در خروجی ورزشگاه شد، با چندینه نفر مزاحم که بدون هیچ علت و منطق خاصی هر لحظه و در همه بازی ها وارد تونل می شوند، مواجه شد. این افراد نه خبرنگار و عکاس هستند، نه عوامل اجرایی بازی و به طور کلی هیچ سمتی ندارند ولی کسی نمی داند چطور بعد از هر بازی می توانند در منتهی الیه راهروی ورزشگاه آزادی و برابر تونل تجمع کنند.

درگیری منشا با مزاحمان همیشگی در ورزشگاه آزادی

آنها بعد از هر بازی مزاحم بازیکنان می شوند و از فوتبالیست ها درخواست کمک مالی یا لباس تیم را دارند. حتی به اعضای تدارکات هم رحم نمی کنند و از آب معدنی گرفته تا میوه و شیرینی های باقی مانده از رختکن را با زور و خواهش و اصرار از اعضای تدارکات تیم ها می گیرند.

بعد از بازی پرسپولیس، آنها این بار به سمت منشا هجوم برده واز او درخواست پیراهن و پول کردند که منشا با خشم به آنها گفت نه پولی جهت پرداخت دارد و نه پیراهن به این افراد می دهد. همین عنوان باعث شد یکی از این مزاحم ها با زبان انگلیسی به منشا توهین کند. مهاجم پرسپولیس که از شنیدن این جمله حسابی شاکی شده است بود به سمت آن فرد رفت تا جوابش را بدهد ولی حاضران در صحنه که یکی از آنها خبرنگار روزنامه خبرورزشی بود، جلوی ایجاد درگیری را گرفتند.

نیروی انتظامی و یگان خاص حاضر در ورزشگاه آزادی تلاش بسیار زیادی جهت دور کردن این مزاحم ها از تونل منتهی به در خروجی دارد و تیم های انتظامی با تمام وجود می کوشند که ورزشگاه از وجود چنین افرادی پاک شود ولی به خاطر معماری ورزشگاه در سمت تونل، این امکان جهت تماشاگران وجود دارد که بعد از بازی وارد تونل شده است و مزاحم بازیکنان شوند آن هم در شرایطی که بخشی از نیروهای انتظامی و یگان خاص جهت نظم بخشیدن به خروج تماشاگران، خارج از استادیوم مشغول خدمت رسانی هستند.

عبارات مهم : نیروی انتظامی – درخواست کمک

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: نیروی انتظامی | درخواست کمک | پرسپولیس | ورزشگاه | خبرنگار | پرسپولیس | بازیکنان | انتظامی | مزاحم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *