خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

درسی که کارلوس کی روش به طارمی و خیلی ها داد!

دعوت مهدی طارمی به تیم ملی یکی از استادانه ترین تصمیمات کارلوس کی روش در دوران حضورش در فوتبال کشور عزیزمان ایران بود مردی که با وجود جدیتش

درسی که کارلوس کی روش به طارمی و خیلی ها داد!

دعوت مهدی طارمی به تیم ملی یکی از استادانه ترین تصمیمات کارلوس کی روش در دوران حضورش در فوتبال کشور عزیزمان ایران بود مردی که با وجود جدیتش در فوتبال همواره مسئولیت پذیری خود را در قبال بازیکنان نشان داده است.

مسئولیت پذیری کارلوس کی روش در قبال شاگردانش

مهدی طارمی ۴ ماه از حضور در فوتبال محروم شده است و شاید دلیلی جهت حضورش در اردوی تیم ملی وجود نداشت آیا که او یک دقیقه هم نمی تواند جهت تیم ملی به میدان برود با این حال کی روش او را در لیست نفرات نهایی خود قرار داد تا طارمی بعد از محرومیت اخیر از شرایط حرفه ای دور نشود.

کی روش با این تصمیم هویت مهدی طارمی را در تیمش جدی گرفت و به او نشان داد نسبت به زحماتی که در مقدماتی جام جهانی جهت تیم ملی کشیده بی تفاوت نبوده هست. مهدی طارمی بعد از سردار آزمون عالی ترین گلزن تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ بود و دو گل سه امتیازی ارزشمند برابر قطر و چین به ثمر رسانده بود. کی روش حافظه خوبی دارد و با وجود حضور مهره های بسیار خوب در خط حمله تیم ملی، طارمی را فراموش نکرد و او را در لیست خود قرار داد.

درسی که کارلوس کی روش به طارمی و خیلی ها داد!

کی روش نشان داده واکنش‌ها با یک بازیکن جوان را به خوبی بلد هست. بازیکنان جوان ایرانی در تیم او عالی ترین عملکرد خود را ارائه می دهند و با نظم و دیسپلین در تیم او واکنش‌ها می کنند. همه این ها حاصل واکنش‌ها درست و حرفه ای مرد پرتغالی با بازیکنانی است که به تیم ملی دعوت می کند رفتاری که می تواند درسی بزرگ جهت گردانندگان و مسئولان فوتبال ما باشد.

شکی نیست مهدی طارمی در پرونده اخیر جز مقصرین بوده ولی عواملی هم بودند که بیش از او در این پرونده نقش داشتند آیا که در غیر اینصوریت فیفا باشگاه پرسپولیس را با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه نمی کرد و اگر طارمی متهم اول این پرونده بود، احتمالا تا دو سال از حضور در فوتبال محروم می شد. فارغ از این پرسشها و بدون در نظر گرفتن میزان تقصیر طارمی در پرونده شکایت ریزه اسپو،ر کارلوس کی روش با دعوت از او نشان داد گاهی با یک تصمیم خردمندانه می توان مانع از نابودی یک بازیکن شد.

در چند روز گذشته مانند یک متهم با مهدی طارمی برخورد شد و کمیته اخلاق او را احضار کرد و هیچ بزرگتری در فوتبال کشور عزیزمان ایران تلاش نکرد دست او را بگیرد و به طارمی از نظر معنوی کمک کند. علی رغم آنها کارلوس کی روش در سخت ترین لحظه دست طارمی را گرفت و به او اعلام کرد دنیا به آخر نرسیده و اگر مرتکب اشتباهی شده است آن را فراموش کند و تنها به آینده فکر کند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

دعوت مهدی طارمی به تیم ملی یکی از استادانه ترین تصمیمات کارلوس کی روش در دوران حضورش در فوتبال کشور عزیزمان ایران بود مردی که با وجود جدیتش

واژه های کلیدی: کارلوس کی روش | جام جهانی | مهدی طارمی | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | ایران | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *