خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خوشبخت شدن بازیکنان پرسپولیس با محروم شدن باشگاه!

مدیران کلوب پرسپولیس با آرامش و بدون هیچ جار و جنجالی مشغول شروع مذاکرات جهت تمدید قرارداد بازیکنان هستند.

خوشبخت شدن بازیکنان پرسپولیس با محروم شدن باشگاه!

مدیران کلوب پرسپولیس با آرامش و بدون هیچ جار و جنجالی مشغول شروع مذاکرات جهت تمدید قرارداد بازیکنان هستند.

پرسپولیسی ها؛ خوشبخت‎ترین فوتبالیست های ایران!

مشكلات کلوب به گونه ای است كه باید هرچه سریعتر قرارداد بازیكنان تمدید شود چراكه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است و بعد از محرومیت، زمانی جهت این كار وجود ندارد.

آبروریزی خارجی

خوشبخت شدن بازیکنان پرسپولیس با محروم شدن باشگاه!

رأی محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات، یك آبروریزی تمام عیار جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران بود. مدیران کلوب قبل از اعلام حكم بارها می گفتند امكان ندارد پرسپولیس محروم شود لیکن شواهد و اسنادی وجود دارد كه کلوب را از این محرومیت دور می كند ولی فیفا به آسانی کلوب را محروم كرد، جهت پرسپولیس جریمه نقدی در نظر گرفت و به مهدی طارمی اعلام كرد 4 ماه حق ندارد در هیچ دیداری رسمی به میدان برود. این یك آبروریزی به تمام معنا بود كه در دوران مدیریت علی اكبر طاهری رقم خورد. آرامش هواداران به هم ریخت و آینده ای مبهم جهت پرسپولیس ساخت.


لبخند خوشبختی جهت سرخ ها

با این حال نمی توان باور كرد بازیكنان پرسپولیس از این اتفاق ناراحت هستند. آنها بدون شك از اینكه پنجره نقل و انتقالات بسته شده است و پرسپولیس نمی تواند بازیكنی بگیرد، چندان ناراضی نیستند چون همه چیز به سودشان شد. آنها حالا چه بخواهند و چه نخواهند، خوشبخت ترین بازیكنان فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند و می توانند هر شرطی كه دل ارزش خواست جهت تمدید قرارداد بگذارند و کلوب نیز مجبور است همه شروط را بپذیرد تا تیم مهم و ذخیره ها را حفظ كند و به كارش در لیگ ادامه دهد.

برای پرسپولیس شرط و شروط می گذارند

مدیران کلوب پرسپولیس با آرامش و بدون هیچ جار و جنجالی مشغول شروع مذاکرات جهت تمدید قرارداد بازیکنان هستند.

درست در همین روزها كه طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) بابت شكست 4 بر صفر برابر الهلال عربستان زانوی غم بغل كرده اند و ابراز ناراحتی می كنند، بعضی بازیكنان در مواجهه با پیشنهاد تمدید قرارداد جهت کلوب شرط و شروط می گذارند. این شاید جهت نخستین بار باشد كه بازیكنان جهت پرسپولیس شرط می گذارند و کلوب نیز «مجبور به قبول» این شروط می شود. پرسپولیسی ها چند شرط اساسی دارند كه در صورت تحقق آن، قراردادشان را دوباره تمدید می كنند در غیر این صورت، ساز جدایی را كوك كرده و روی اعصاب هواداران می روند.


تسویه حساب و رشد رقم قرارداد

از جمله شرط هایی كه بازیكنان پرسپولیس دارند، تسویه حساب مطالبات قبلی هست. طبق شنیده های ما از یك منبع آگاه در کلوب پرسپولیس، مدیران کلوب به هر بازیكنی كه پیشنهاد اولیه بابت مذاكره جهت تمدید قرارداد داده اند، آن بازیكن گفته در ابتدا باید مشكلات گذشته حل شود و بدانیم كه قرار است پول مان را به صورت یكجا دریافت كنیم. شرط دیگر بعضی از آنها نیز اوج رفتن رقم قراردادهاست. پرسپولیسی ها انتظار دارند قبل از تمدید، رقم قراردادها را زیاد کردن دهند.


پرسپولیس شبیه تراكتورسازی

یكی از مدیر برنامه های فعال فوتبال کشور عزیزمان ایران كه با باشگاه پرسپولیس نیز همكاری می كند، در این مورد به ما گفت: «بازیكن هنگامی که می فهمد کلوب دچار چنین مشكلی شده، قطعاً زیاد به خودش فكر می كند و دنبال آن است تا رقم قراردادش را چند برابر زیاد كند. کلوب هم جهت آنكه این بازیكنان را از دست ندهد، مجبور می شود از اسپانسر پول بیشتری بگیرد و مبلغ قراردادها را اوج ببرد. بازیكن می بیند اگر کلوب او را از دست بدهد، هیچ بازیكن دیگری را نمی تواند جایگزین كند و به همین علت طوری با پرسپولیس مذاكره می كند كه برنده باشد. هم در پرسپولیس می ماند و هم رقم بسیار خوبی می گیرد. این پرسشها كاملاً طبیعی است و جهت تراكتورسازی هم پیش آمد!»

ماندن برانكو، شرط نه چندان محكم!

خوشبخت شدن بازیکنان پرسپولیس با محروم شدن باشگاه!

البته از دور و نزدیك خبر می رسد بازیكنان پرسپولیس یك شرط اساسی دیگر هم جهت ماندن در این تیم دارند ؛ اینكه کلوب بتواند قرارداد برانكو ایوانكوویچ را تا آخر فصل هجدهم یعنی لیگ فصل آینده تمدید كند. اگر برانكو ماندگار شود، بازیكنان هم می مانند ولی به نظر نمی رسد این شرط به اندازه اوج رفتن رقم قرارداد و تسویه حساب مطالبات قبلی جهت بازیكنان اهمیت داشته باشد. یك شرط نه چندان قرص و محكم! تصور كنید بازیكنی كه طلب گذشته اش را بگیرد و رقم قراردادش را تا 20 یا 30 درصد زیاد کردن بدهد، دیگر به ماندن یا رفتن مربی اش فكر می كند؟!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | فوتبالیست ها | رقم قرارداد | تسویه حساب | پرسپولیس | پرسپولیس | فوتبال | قرارداد | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *