خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خطر از بین بردن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

تیم پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد علاقمند به برگزاری دربی است آیا که به پول این بازی نیاز دارد.

خطر از بین بردن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

تیم پرسپولیس با توجه به شرایطی که دارد علاقمند به برگزاری دربی است آیا که به پول این بازی نیاز دارد.

پرسپولیس در دوراهی برگزاری دربی یا سوپرجام؟

پرسپولیس بدجوری بر سر دوراهی مانده هست؛ یك طرف سوپرجام 30 تیر است و قهرمان شدن در این مناسبت كه خواسته هواداران است و طرف دیگر شهرآورد آلمان است با درآمد میلیاردی… پرسپولیس هم هر 2 را می‌خواهد. یعنی هم دوست دارد به خاطر دل هوادارانش در سوپرجام به میدان برود و قهرمان شود و هم جهت رسیدن به درآمد میلیاردی در شهرآورد آلمان بازی كند. پرسپولیس به این درآمد میلیاردی نیاز دارد.

باتوجه به اخطار تازه و جدی كنفدراسیون فوتبال آسیا كه اعلام كرده از این بعد باشگاه‌های بدهكار آسیایی به خصوص آن دسته از باشگاه‌ها كه در فیفا پرونده مالی باز دارند را از لیگ قهرمانان آسیا كنار می‌گذارد، پرسپولیس ناچار است حداقل در قدم اول پرونده مانوئل ژوزه را ببندد. به زودی حكم ژوزه می‌آید و اگر پرسپولیس پولی جهت پرداخت طلب او یا توافق با این مرد پرتغالی نداشته باشد، ناچار است تن به حكم فیفا بدهد و حالا جدا از كسر امتیاز در لیگ برتر، احتمال دارد به دستور AFC از لیگ قهرمانان هم كنار گذاشته شود.

با این حساب پرسپولیس به درآمد شهرآورد آلمان نیاز دارد تا هم دستی به سر و گوش مانوئل ژوزه بكشد (!) و هم در موعد مقرر، از عهده پرداختی‌های اولیه بازیكنان خود بربیاید. سرخپوشانی هم كه مخالفت شهرآورد آلمان بودند، با همین تفكر كه هرگز از لیگ قهرمانان از بین بردن شویم و پول شهرآورد، قسط اول قراردادمان می‌شود، با این بازی كنار آمده‌‌اند.

پرسپولیس ولی اگر قرار باشد به خاطر سوپرجام و قهرمانی در این مناسبت كه خوشایند هوادارانش هست، قید شهرآورد آلمان را بزند، باید دنبال منابع درآمد دیگری جهت حل مشكلات باشد، مشكلاتی كه پرسپولیس را مصمم كرده با فدراسیون فوتبال و شرکت لیگ وارد مشورت شود و از آنها بخواهد با عوض کردن تاریخ سوپرجام اجازه بدهند به درآمدزایی‌اش برسد. پرسپولیس تا 9 شهریور وقت دارد پرونده‌های مالی باز خود را ببندد و از خطر از بین بردن از لیگ قهرمانان آسیا فرار كند. این ضرب‌الاجل كنفدراسیون فوتبال آسیا، البته فقط جهت پرسپولیس نیست و تمامی باشگاه‌های آسیایی باید تا روز 9 شهریور بدهی‌های خود را صاف كنند تا از لیگ قهرمانان كنار گذاشته نشوند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

خطر از بین بردن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس | درآمدزایی | پرسپولیس | قهرمانان | قهرمان | فوتبال | باشگاه | آلمان | پرونده | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *