خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خطر تعلیق استقلال جدی شد

سازمان لیگ در نامه ای به امضای حیدر بهاروند، به کلوب استقلال هشدار داد که مجوز حرفه ای بودن این کلوب در معرض باطل شدن و خود کلوب در خطر تعلیق قرار گرفته است.

خطر تعلیق استقلال جدی شد

سازمان لیگ در نامه ای به امضای حیدر بهاروند، به کلوب استقلال هشدار داد که مجوز حرفه ای بودن این کلوب در معرض باطل شدن و خود کلوب در خطر تعلیق قرار گرفته است.

هشدار آخر شرکت لیگ به استقلال

هر چند باشگاههایی که نماینده فوتبال کشور عزیزمان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هستند تا ۹ شهریور وقت دارند که وظیفه بدهی هایشان را مشخص کنند، ولی نامه های اخطار مرتب از نهادهایی مثل کنفدراسیون فوتبال آسیا وفیفا به شرکت لیگ و باشگاهها می رسد.

عبارات مهم : کنفدراسیون آسیا – استقلال
چند روز پیش حیدر بهاروند مدیر شرکت لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال آخرین هشدار را به افتخاری مدیرعامل این تیم می دهد.

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای افتخاری

مدیر عامل محترم کلوب فرهنگی ورزشی استقلال تهران

با سلام

عطف به ایمیلهای ارسالی از سوی نمایندگان سیستم مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، موارد خواسته شده است از سوی ایشان به قرار ذیل است:

۱-ارائه مستندات مرتبط با پرونده آقای الکساندر هلمک مبنی بر اینکه قبل از تاریخ صدور مجوز حرفه ای آن باشگا توافق و پیگیری های انجام شده است نشان دهنده جاری بودن تعهدات فی ما بین کلوب با ایشان اثبات شود. (حداکثر تا ۵ مرداد ۹۶)

۲-در جلسه ممیزی آن کلوب مقرر شد فلسفه وجودی و برنامه های ادواری توسعه جوانان کلوب و اسناد مشخص کننده ارتباط فلسفه کلوب با برنامه توسعه جوانان تا تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۷ ارسال شود که متاسفانه بنا به پیگیری و نامه ارسالی ایشان( پیوست) این امر محقق نشده.

۳- تعیین وظیفه اوضاع بدهی کلوب در خصوص پرونده های باز فیفا و شکایت های اخیر بازیکنان خارجی و داخلی از جمله آندو تیموریان و کاوه رضایی

از آنجا که ارسال موارد اصلاحی و پاسخ دهی نواقص اعلام شده است در سیستم مجوز حرفه ای مستقیما در تعهد کلوب هست، لذا مهم است هر چه سریعتر و قبل از موعد تعیین شده، ترتیبی اتخاذ شود تا مجوز حرفه ای تا مجوز حرفه ای آن کلوب معتبر باقی مانده مشمول بر جرایم و تعلیق احتمالی نشود

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: کنفدراسیون آسیا | استقلال | فوتبال | جوانان | برنامه | افتخاری | سیستم | تاریخ | ارسال | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *