خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جهت نفت زحمت کشیدم و تمام دستمزدم را میخواهم/ حمید درخشان

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید مالکان تازه این کلوب باید ابتدا با او به توافق برسند.

جهت نفت زحمت کشیدم و تمام دستمزدم را میخواهم/ حمید درخشان

حمید درخشان سرمربی سابق تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید مالکان تازه این کلوب باید ابتدا با او به توافق برسند.

اخراج حمید درخشان از نفت

حمید درخشان راجع به برکناری اش از سرمربیگری تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و گزینش علی کریمی به جای وی، گفت: به هر حال اتفاقات جدیدی جهت مالکیت کلوب رخ داده است و مالکان تازه می توانند هر تصمیمی که بخواهند بگیرند. این حق طبیعی آنها هست. جهت علی کریمی هم آرزوی موفقیت می کنم.
سرمربی سابق تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: من یک تیم خوب با جایگاه خوبی را تحویل مالکان تازه دادم. ما از ۵ بازی که سه تای آن خارج از منزل بوده، ۵ امتیاز گرفته ایم و این شرایط خوبی هست. امیدوارم نفت با درایت علی کریمی به روند پیشرفتش ادامه بدهد.

عبارات مهم : علی کریمی – فوتبال

درخشان با بیان اینکه دیگر در تیم نفت کاری ندارد، گفت: البته طبق قانون، مالکان تازه ابتدا باید با من تواق کنند وگرنه علی کریمی شانسی جهت نشستن روی نیمکت تیم ندارد. قانون می گوید ابتدا باید نظر کادر فنی سابق را جلب کنیم تا بشود جهت سرمربی تازه کارت صادر کرد. البته هنوز مالکان تازه چیزی به بنده ابلاغ نکرده اند.

وی راجع به اینکه آیا امکان دارد به مالکان تازه تیم نفت رضایت بدهد؟ تصریح کرد: آیا باید رضایت بدهم؟ در بدترین شرایط تیم را جمع و جور کردم و برایش زحمت کشیدم. من حق طبیعی خودم را می خواهم. اگر کسی فکر کرده من چیزی را می بخشم، در اشتباه است!

سرمربی سابق نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به حضور علی کریمی به جای وی روی نیمکت گفت: فوتبال حرفه ای همین هست. آیا شما دیده اید که در کشور عزیزمان ایران یک مربی بیش از دو سال روی نیمکت بنشیند؟! اگر این اتفاق رخ بدهد که باید آنرا به فال نیک گرفت. این چرخ، گردون است و در فوتبال حرفه ای هم پیش می آید.
درخشان در آخر با بیان اینکه از مالکان سابق کلوب نفت ناراحت نیست، راجع به آینده خودش هم خاطرنشان کرد: من از خارج کشور عزیزمان ایران پیشنهاد مربیگری داشتم و حالا پیگیر آن پیشنهادات می شوم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

جهت نفت زحمت کشیدم و تمام دستمزدم را میخواهم/ حمید درخشان

واژه های کلیدی: علی کریمی | فوتبال | نیمکت | قانون | طبیعی | ایران | سرمربی | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *