خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جنگ روانی کره ای ها جهت بازی با ایران

جنگ روانی کره‌ای ها قبل از بازی با تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با کارها عجیبی از سوی سران فوتبال این کشور شروع شده است است.

جنگ روانی کره ای ها جهت بازی با ایران

جنگ روانی کره‌ای ها قبل از بازی با تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با کارها عجیبی از سوی سران فوتبال این کشور شروع شده است است.

بازی کشور عزیزمان ایران و کره جنوبی در سئول

تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی نهم شهریور ماه در بازی حساسی باید در ورزشگاه سئول جام جهانی میزبان تیم‌ ‌ملی کشور عزیزمان ایران باشد. تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی اصلا شرایط مناسبی جهت افزایش به جام جهانی را ندارد. ۳۶ سال است که کره تقریبا به آسانی مسافر جام جهانی بوده هست، ولی این بار شرایط طوری است که احتمال نرسیدن این تیم به جام جهانی وجود دارد.

عبارات مهم : کره جنوبی – جام جهانی
دو بازی حساس برابر تیم‌های ملی کشور عزیزمان ایران و ازبکستان آینده کره جنوبی و سرمربی این تیم یعنی شین تائه یونگ را مشخص خواهد کرد.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها دست به هر کاری می زنند تا سه امتیاز بازی برابر تیم‌ ‌ملی کشور عزیزمان ایران را به دست بیاورند و بعد از مدت ها شکست را به تیم کارلوس کی‌روش تحمیل کنند.

اولین اقدام کره‌ای ها این بود که ورزشگاه خودشان را عوض کردن دهند و بزرگترین ورزشگاه آماده یعنی سئول را میزبانی بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران معرفی کند.

در ادامه‌ در حالی که این ورزشگاه ۶۰ هزار نفر گنجایش دارد، سران فدراسیون کره با ‌اضافه کردن صندلی ظرفیت آن را به ۶۶ هزار نفر رساندند.

آخرین باری که ۶۰ هزار نفر جهت دیدن یک بازی کره به ورزشگاه رفت، اکتبر ۲۰۱۳ در جریان بازی دوستانه کره و برزیل بود و بازی با کشور عزیزمان ایران نخستین بازی تاریخ کره در انتخابی جام جهانی است که ۶۰ هزار نفر یا زیاد به ورزشگاه می‌روند.

علاوه بر این که فدراسیون فوتبال کره جنوبی پرچم‌های رایگان در اختیار هواداران این کشور قرار می‌دهد تا ورزشگاه یک دست قرمزپوش شود، وزارت کار کره هم اعلام کرده افرادی که جهت تماشای بازی تیم‌های ملی کره و کشور عزیزمان ایران به ورزشگاه بروند، علاوه بر گرفتن مزایا، در هنگام حضور در ورزشگاه ساعت کاری جهت آنها لحاظ خواهد شد و به همین علت در ظرف چند ‌دقیقه تمام بلیت‌های این بازی بفروش رسید.

رسانه‌های کره جنوبی از بازی این کشور با کشور عزیزمان ایران به عنوان “جنگ ایرانی” نام بردند و اخیرا در اقدامی عجیب فدراسیون فوتبال کره از هواداران خواست تا تمام طول ۹۰ ‌دقیقه به صورت ایستاده و با سر و صدای فراوان تیم‌ ‌ملی کشورشان را در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران همراهی کنند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: کره جنوبی | جام جهانی | هواداران | ورزشگاه | فوتبال | ایرانی | مزایا | تاریخ | ایران | ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *