خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جنجال جدی در استقلال

گویا بسیاری از بازیکنان تیم استقلال هنوز موفق به دریافت پیش پرداختی و قسط اول قرارداد خود نشده اند و همین عنوان باعث اعتراض آنها شده است است.

جنجال جدی در استقلال

گویا بسیاری از بازیکنان تیم استقلال هنوز موفق به دریافت پیش پرداختی و قسط اول قرارداد خود نشده اند و همین عنوان باعث اعتراض آنها شده است است.

عدم پرداخت پول به بازیکنان استقلال

استقلال كلی در فصل نقل و انتقالات سر و صدا راه انداخت و نفراتی را جذب كرد كه حداقل اسم بسیار بزرگی دارند و بدیهی است كه با زیر یك میلیارد تومان (حداقل با زیر یك میلیارد تومان) پای عقد قرارداد نروند.

در این میان ولی نكته اینجاست كه استقلالی‌ها هنوز پولی بابت فصل تازه دریافت نكرده‌اند (یعنی مدیران کلوب مدعی‌اند پولی به بازیكنان نداده‌اند، روی همین اصل هنوز قراردادشان ثبت نشده و تا هنگامی که این اتفاق رخ ندهد كارت بازی برای‌شان صادر نخواهد شد.
حالا قضیه به شكلی است كه صدای اعتراض بعضی بازیكنان درآمده و به گوش مدیران کلوب هم رسیده ‌است. بر اساس شنیده‌ها؛ استقلالی‌ها در جمع خودشان مدعی شده‌اند كه آیا باید بدون اینكه پولی بگیرند، زیر بار ثبت قرارداد بروند؟

جنجال جدی در استقلال

حتی خبر رسیده كه عده‌ای مدعی شده‌اند تا پول نگیرند به هیأت فوتبال نمی‌روند.

عبارات مهم : بازیکنان استقلال – استقلال

البته مثل روز روشن است كه استقلالی‌ها در نهایت طی امروز تا هفته آینده در هیأت فوتبال حاضر شده است و كارت بازی خودشان را هم خواهند گرفت ولی نكته قابل تأمل اینكه از گوشه و كنار مدت‌هاست این زمزمه را می‌شنویم كه چند بازیكن باتجربه استقلال قبل از سفر به ارمنستان قسمتی از طلب خودشان را دریافت كرده‌اند. ادعایی كه البته هیچ كدام از مدیران باشگاه استقلال آن را تأیید نمی‌كنند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: بازیکنان استقلال | استقلال | بازیکنان | فوتبال | دریافت | اعتراض | قرارداد | استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *