خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مشارکت بیش از 3 میلیارد ریالی نیکوکاران ورامینی در طرح محسنین

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین گفت: بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به فرزندان محسنین و یتیم شهرستان ورامین به وسیله نیکوکاران کمک شده است است.

مشارکت بیش از 3 میلیارد ریالی نیکوکاران ورامینی در طرح محسنین

حسین فتح آبادی سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: طی ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۴ هزار حامی از یک هزار و ۱۶۳ کودک یتیم و نیازمند مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ورامین حمایت و بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در کمک به این کودکان به وسیله نیکوکاران همکاری شده است است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار حامی از یک هزار و ۳۹ کودک یتیم و محسنین حمایت کرده و بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب به این کودکان واریز شده است هست، افزود: حداقل مبلغ پرداختی در طرح محسنین و اکرام ایتام ماهیانه ۳۰۰ میلیون ریال بوده که این مبالغ به شماره حسابی که به وسیله واحد اکرام شهرستان اعلام شده است واریز می‌شود.

فتح آبادی خاطر نشان کرد: همه فرزندان مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ورامین دارای حامی بوده و بخش قابل توجهی از پرسشها معیشتی، فرهنگی و آموزشی این کودکان از محل مبالغ واریزی حامیان برطرف می‌شود.

مشارکت بیش از 3 میلیارد ریالی نیکوکاران ورامینی در طرح محسنین

سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین در آخر تأکید کرد: خیران می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه، در زمینه‌های تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌های درمانی و فرهنگی ایتام تحت حمایت همکاری کنند.

انتهای پیام/

حمایت بیش از 4 هزار حامی از کودکان یتیم شهرستان ورامین

واژه های کلیدی: کمیته امداد | کودکان | ورامین | میلیون | درمانی | اخبار رفاه و تعاون | سرپرست کمیته امداد شهرستان ورامین | حسین فتح آبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *