خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تیم تازه امیر قلعه نویی مشخص شد

گویا امیر قلعه نویی با کلوب ذوب آهن اصفهان به توافق رسیده و بزودی قراردادی را با این کلوب امضا خواهد کرد.

تیم تازه امیر قلعه نویی مشخص شد

گویا امیر قلعه نویی با کلوب ذوب آهن اصفهان به توافق رسیده و بزودی قراردادی را با این کلوب امضا خواهد کرد.

امیر قلعه نویی در ذوب آهن اصفهان

در روزهایی كه سپاهان به خوبی خودش را جهت حضور موفق در لیگ هفدهم تجهیز می‌كند دیگر تیم اصفهانی با سرگیجه بزرگی در گزینش سرمربی و نیمكت رهبری خود مواجه شده است تا نگرانی‌ها اطراف آینده ذوب‌آهن به اوج خود برسد.

بعد از اینكه مشخص شد مجتبی حسینی دیگر شانسی جهت ادامه مربیگری در ذوب‌آهن ندارد گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی آتی این تیم به اوج خود رسید ولی همه این اخبار تحت‌الشعاع نشست هیأت‌مدیره کلوب قرار داده شد چون قرار است اعضای هیأت‌مدیره در نهایت جانشین مجتبی حسینی را مشخص كنند.

در طی روزهای گذشته نام‌های زیادی بر سر زبان‌ها افتاد و از امیر قلعه‌نویی، امید نمازی، مجید صالح و دراگان اسكوچیچ به عنوان گزینه‌های نهایی کلوب اصفهانی جهت سپردن نیمكت نام برده شد. آنچه ولی باعث شد تا معرفی سرمربی ذوب‌آهن اینقدر طول بكشد علاوه بر تضارب آرا به تفاوت نظرات متفاوت در هیأت‌مدیره ذوب‌آهن برمی‌گردد، جایی كه گفته می‌شود اعضا گزینه‌های مختلفی را روی میز گذاشته و جمع‌بندی در مورد این اسامی طولانی شده است هست. این تضارب آرا به خوبی از مصاحبه اعضای هیأت‌مدیره کلوب ذوب‌آهن پیدا و نمایان است.

در روزهایی كه سعید آذری كمتر مصاحبه می‌كند و شاهرخ شهنازی نیز اوضاع را رصد می‌كند، اعضای دیگر هیأت‌مدیره با مصاحبه‌های خود نشان داده‌اند كه عدم همگرایی در مورد یك گزینه در ذوب‌آهن به خوبی به چشم می‌خورد. معمولاً خروجی نظرات هیأت‌مدیره از سوی مدیرعامل كه همزمان سمت سخنگوی هیأت‌مدیره را هم دارد عنوان می‌شود كه این مورد به خصوص در باشگاه‌های اصفهانی كه تلاش كرده‌اند مسئولیت‌پذیرتر نسبت به خیلی از باشگاه‌ها واکنش‌ها كنند، زیاد هم مورد توجه قرار گرفته است ولی حالا خبر می‌رسد گویا هیأت‌مدیره روی یك نام به جمع‌بندی رسیده تا سكان هدایت تیم را به او بسپارد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تراكتورسازی گزینه نهایی ذوب‌آهنی‌ها جهت پركردن جای مجتبی حسینی هست. مردی پرافتخار در تاریخ لیگ برتر كه سابقه نشستن روی نیمكت دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را نیز در كارنامه دارد و هیأت‌مدیره کلوب اعتقاد دارد با حضور قلعه‌نویی این تیم می‌تواند براساس سیاست‌گذاری‌های كارخانجات ذوب‌آهن در زمره مدعیان قهرمانی قدم بردارد.

درست در روزی كه شایعه حضور امید نمازی روی نیمكت به عنوان سرمربی تازه با دخالت یكی از واسطه‌های معروف فوتبال کشور عزیزمان ایران نقل محافل شد از نصف‌جهان خبر رسید هیأت‌مدیره کلوب ذوب‌آهن روی گزینش امیر قلعه‌نویی به جمع‌بندی نهایی رسید تا این مربی سكاندار تیم اصفهانی در لیگ هفدهم باشد. البته حضور این مربی می‌تواند کلوب را با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دیگری نیز مواجه كند از جمله عوض کردن مدیرعامل و… از همین‌رو باید منتظر ماند و دید خبر انتصاب قلعه‌نویی امروز اعلام خواهد شد یا اوایل هفته آینده به محض بازگشت این مربی از اروپاگردی.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

تیم تازه امیر قلعه نویی مشخص شد

واژه های کلیدی: اصفهان | سپاهان | سرمربی | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *