خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قرارداد منشا امضا می شود, توافق پرسپولیس با طلبکاران

گفته می شود که پرسپولیس با طلبکاران خود به توافق رسیده و این تیم بدون مسئله با گادوین منشا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

قرارداد منشا امضا می شود, توافق پرسپولیس با طلبکاران

گفته می شود که پرسپولیس با طلبکاران خود به توافق رسیده و این تیم بدون مسئله با گادوین منشا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

منشا بدون مسئله با پرسپولیس امضا می کند

سرپرست کمیته تعیین اوضاع بازیکنان اعلام کرد اگر پرسپولیس یا هر کلوب دیگری مدارکشان در خصوص پیگیری به پرونده طلبکاران خارجی کامل باشد، مشکلی جهت جذب و ثبت قرارداد بازیکنان خارجی ندارند.

روزبه وثوق‌احمدی راجع به دعوت از ۲۳ کلوب بدهکار به کمیته تعیین اوضاع بازیکنان که در نهادهای بین‌المللی احکامی دارند اظهار داشت: بعضی از این باشگاه‌ها که به بازیکنان و مربیان خارجی بدهی دارند و احکام آنها در کمیته انضباطی فیفا یا نهادهای بین‌المللی دیگر صادر شده است هست، مدعی شده‌اند با طلبکاران خود وارد مذاکره شده، بدهی آنها را پرداخت کرده یا قسط‌بندی کرده‌اند. باتوجه به اینکه به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و طبق مصوبه هیئت رئیسه باشگاه‌هایی که احکامی در این خصوص داشته باشند، حق گرفتن بازیکن خارجی ندارند، از آنها دعوت کردیم تا وضعیت‌شان بررسی شود.

وی در خصوص اینکه باشگاهی مثل پرسپولیس هم گادوین منشا را جذب کرده و در صورتی که با طلبکاران خود وارد مذاکره شده است باشد مشکلش جهت ثبت قرارداد این بازیکن حل خواهد شد یا نه، گفت: مدارک‌ها ممکن است تفاوت‌هایی با هم داشته باشند. اگر باشگاهی با طلبکار خود مذاکره کرده و بدهی‌اش را قسط‌بندی کرده باشد، باید دید این اتفاق به چه صورت افتاده هست. اگر خود طلبکار قبول کرده که پولش را به صورت قسطی دریافت کند و برگه قسط‌بندی را امضا کرده باشد، مدارک مشکلی ندارد. با این حال اگر این مسئله در میان نباشد، مدارک با نقص مواجه باشد و اقساطی هم پرداخت نشده باشد، مورد تأیید ما هم نیست. اگر پرسپولیس یا هر باشگاهی مدارکش در این زمینه کامل باشد، مشکلی جهت جذب بازیکن خارجی و ثبت قراردادش ندارد.

سرپرست کمیته تعیین اوضاع بازیکنان در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه استعلام کلوب تراکتورسازی از فیفا جهت جذب سه بازیکن آزاد بعد از آخر نقل و انتقالات اعلام شده است یا نه، خاطرنشان کرد: هنوز پاسخ این استعلام نیامده و باید تا وقت پاسخ رسمی فیفا صبر کرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

قرارداد منشا امضا می شود, توافق پرسپولیس با طلبکاران

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | کمیته انضباطی | پرسپولیس | بازیکنان | باشگاه | بازیکن | قرارداد | خارجی | مذاکره | باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *