خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تفاوت بزرگی که برانکو با منصوریان دارد

برانکو بازیکن تیمش را به تیم امید داد ولی منصوریان از این کار جلوگیری کرد؛ تفاوت برانکو و منصوریان در چیست؟

تفاوت بزرگی که برانکو با منصوریان دارد

برانکو بازیکن تیمش را به تیم امید داد ولی منصوریان از این کار جلوگیری کرد؛ تفاوت برانکو و منصوریان در چیست؟

طرز فکر برانکو با منصوریان متفاوت است!

مرور شرایطی که در یک هفته اخیر جهت صادق محرمی رقم خورد نشان می دهد دادن بازیکن به تیم امید آن قدرها هم کار مشکل نبوده است.

در شرایطی که مربی همچون علیرضا منصوریان مجوز حضور بازیکنانش را در تیم امید صادر نکرد در دیگر کلوب محبوب کشور برانکو ایوانکوویچ با حضور صادق محرمی در اردوی تیم امید موافقت کرد و بلافاصله بعد از بازگشت این بازیکن از قرقیزستان، از او در ترکیب تیمش استفاده کرد. محرمی نیز اثری از نا آمادگی و یا خستگی را درون ترکیب پرسپولیس نشان نداد و 90 دقیقه به عنوان مدافع راست جهت تیم به میدان رفت.
چنین وضعیتی نشان می دهد اگر استقلالی ها هم به تیم امید اضافه می شدند مشکلی پیش نمی آمد و با بازگشت به کشور عزیزمان ایران برابر نفت آبادان جهت این تیم به میدان می رفتند.

تفاوت بزرگی که برانکو با منصوریان دارد

این در حالی است که از سه بازیکن استقلال در تیم امید دو بازیکن در ترکیب مهم استقلال بودند و مهدی قائدی اساسا قرار نبود برابر نفت در ترکیب این تیم به میدان برود. جالب اینجا بود که استقلالی های تیم امید حتی یک روز زیاد وقت جهت استراحت داشتند. صادق محرمی بعد از حضور در تیم امید پنجشنبه برابر فولاد به میدان رفت در شرایطی که استقلالی ها یک روز بعد و در جمعه برابر نفت بازی داشتند.

در سطح اول فوتبال دنیا گاهی یک بازیکن در 72 ساعت دو بار به میدان می رود. بازیکنان شنبه یا یکشنبه در لیگ های اروپایی بازی می کنند و سه شنبه و یا چهارشنبه در مسابقه های اروپایی تیم خود را همراهی می کنند. چنین چیزی اصلا عجیب نیست. موضوعی که جهت برانکو ایوانکوویچ حرفه ای ترین مربی حاضر در کشور عزیزمان ایران هم عجیب نبوده هست. مگر برانکو نمی توانست با حضور محرمی در تیم امید موافقت نکند؟ مگر برانکو یک مربی حرفه ای نیست؟

دنیا و تجربه او در فوتبال بسیار وسیع تر از منصوریان است ولی تفاوتش با مربی استقلال این است که در نهایت حاضر شد بازیکن ثابتش را در اختیار تیم امید قرار دهد ولی منصوریان مخالفت کرد تا بعد از آن هم جنجال های اخیر به وجود بیاید و با محرومیت سه بازیکنش موفق نشود از آنها درهفته اول استفاده کند و باخت تیمش را گردن فدراسیون بیندازد.

عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – علیرضا منصوریان

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی


واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | علیرضا منصوریان | استقلال | استفاده | منصوریان | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | استقلال | ایران | برانکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *