خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترکیب دفاعی تراکتورسازی عجیب و غریب خواهد شد!

غیبت طولانی مدت هادی محمدی در ترکیب تراکتورسازی باعث ایجاد تغییرات پرتعداد در خط دفاع می شود.

ترکیب دفاعی تراکتورسازی عجیب و غریب خواهد شد!

غیبت طولانی مدت هادی محمدی در ترکیب تراکتورسازی باعث ایجاد تغییرات پرتعداد در خط دفاع می شود.

ترکیب دفاعی عجیب تراکتورسازی

محرومیتی که فیفا جهت تراکتورسازی در امر جذب بازیکن تازه در نظر گرفت، پرسشها این تیم را بسیار زیاد کرده هست. به همین خاطر هنگامی که سعید آقایی و خالد شفیعی تراکتور را به مقصد سپاهان و اف سی سئول کره جنوبی ترک کردند، آینده نگری می شد دردسرهایی در خط دفاع جهت سرخپوشان تبریزی ایجاد شود. حالا ولی مسئله دیگری گریبان یحیی گل محمدی را گرفته هست؛ پارگی رباط صلیبی هادی محمدی و نبود بازیکن جایگزین در تراکتورسازی!

عبارات مهم : تراکتورسازی – تراکتور
یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی جهت لیگ هفدهم روی هادی محمدی به عنوان یک مدافع باتجربه حساب خاص ای باز کرده بود. محمدی که در همه بازی های تدارکاتی در مرکز دفاع تراکتورسازی به میدان رفت، یکی از نفرات کلیدی این تیم بود ولی حالا با دوری بلندمدت او خط دفاع تیم تبریزی با مسئله مواجه می شود. در این شرایط غیر از محمد ایرانپوریان که در دفاع راست به میدان خواهد رفت، سایر نفرات دفاعی تراکتورسازی را بازیکنان جوان تشکیل خواهند داد.

با توجه به اینکه گل محمدی تمایلی هم به بازگشت محسن بنگر ندارد، او مجبور است در خط دفاع به نفرات جوان میدان دهد. در این شرایط محمدرضا مهدی زاده دفاع وسط ثابت تراکتور خواهد بود و احتمالا عارف آقاسی بازیکن تیم امید که چندی قبل در جام جهانی جوانان به صورت فیکس در ترکیب تیم کشور عزیزمان ایران به میدان رفت زوج او را تشکیل خواهد داد. این در حالی است که محمد نادری دفاع چپ جوان تراکتور توانایی بازی در دفاع وسط را دارد و در بازی تدارکاتی دیروز برابر تیم امید -که آقاسی در ترکیب تیم حریف بازی می کرد- هم به عنوان مدافع وسط در ترکیب تیمش به میدان رفت.

البته اگر قرار باشد نادری به دفاع وسط بیاید، در سمت چپ شاید مشکلاتی ایجاد شود. محمد مسلمی پور دیگر مدافع چپ جوان سرخپوشان است که می تواند به جای نادری بازی کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد. اینکه نادری و مهدی زاده در دفاع وسط به میدان بروند و شهرام گودرزی که سال گذشته هم در دفاع چپ به میدان رفته بود، بار دیگر در این پست جهت تراکتورسازان بازی کند.

باید دید در نهایت یحیی گل محمدی چه تصمیمی جهت خط دفاعی تیمش خواهد گرفت.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com

واژه های کلیدی: تراکتورسازی | تراکتور | گل محمدی | خط دفاعی | بازیکنان | بازیکن | تراکتور | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *