خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بهداد سلیمی آیا کچل کرد؟!

بهداد سلیمی با عوض کردن صورت خود, این روز ها به مشکل درحال تمرین کردن است تا بتواند باردیگر جایگاه خود در وزنه برداری را بعد بگیرد.

بهداد سلیمی آیا کچل کرد؟!

بهداد سلیمی با عوض کردن صورت خود, این روز ها به مشکل درحال تمرین کردن است تا بتواند باردیگر جایگاه خود در وزنه برداری را بعد بگیرد.

تمرینات بهداد سلیمی جهت مسابقه های جهانی

بهداد سلیمی و عوض کردن صورت ای که جهت خیلی ها عجیب بود. از قدیم هم این نقل قول وجود داشته که آدم ها جهت عوض کردن دست به هر کاری می زنند و بعضی ها هم هستند که جهت تنوع و جهت اینکه خودشان را از زیر فشار خارج کنند موهای خودشان را از ته می تراشند.

بهداد هم حالا همین کار را کرده است و با همین سر و شکل تازه درانظار عمومی حاضر می شود. او که قویترین مرد کشور عزیزمان ایران است حالا دارد به شدت تمرین می کند تا شاید بتواند در مسابقه های جهانی عنوان قویترین مرد دنیا را از “لاشا تالاخادزده”پس بگیرد.

بهداد سلیمی آیا کچل کرد؟!

اعجوبه وزنه برداری گرجستان که در ظاهر دست نیافتنی است ولی این حرف را راجع به رضازاده و خود بهداد هم می زدند! این روزها رکوردار یک ضرب و مجموع دنیا در اختیار این وزنه بردار گرجستانی است و بهداد انگیزه های زیادی دارد جهت اینکه بتواند دوباره همه چیز را از آن خودش کند.

عبارات مهم : وزنه برداری – وزنه برداری
تغییر صورت ناگهانی شما جهت خیلی ها جالب بود.

خواستم تنوع باشد.مشکلی هم نیست و تا دو سه هفته دیگر موهایم به شرایط عادی بر می گردد.

پس علت خاصی نداشت؟

نه،چه دلیلی؟.فقط جهت تنوع این کار کردم.

شما یکی از مهمانان خاص در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بودید.

بله.به همراه رییس فدراسیون و جمعی از ورزشکاران به این مراسم دعوت شده است بودیم.از حضور در این مراسم خوشحال بودم و ممنونم که بنده هم در این مراسم حضور داشتم.

بهداد سلیمی این روزها چه کار می کند؟خیلی ها دلواپس مصدومیت شما هستند و می خواهند …

خوشبختانه شرایط زانویم خوب هست. بعد از المپیک مجبور شدم سه تا چهار ماه استراحت کنم و در شروع تمرینات از ناحیه زانو درد شدیدی داشتم. با این حال با توجه به تمریناتی که زیرنظر دکتر نوروزی انجام دادم، رفته رفته شرایطم بهتر شد و در حال حاضر مسئله خاصی ندارم. امیدوارم تا مسابقه های جهانی به آمادگی مورد نیاز برسم.همه چیز دارد منظم پیش می رود و از این اتفاق هم خوشحالم و خدا را شکر می کنم.البته مدت هاست وزن کشی نکرده ام و نمی‌دانم وزنم کم شده است است یا زیاد.

پس از کنار گذاشتن سجاد انوشیروانی می گویند که اوضاع تیم ملی چندان مناسب نیست.نظر شما هم همین است؟

این تغییرات با نظر مسئولان و اعضای شورای عالی فدراسیون وزنه برداری انجام شده است و و ما هم باید تابع کارها فدراسیون باشیم. کار خودمان را انجام می‌دهیم. راه و مسیر یکی است ولی در این میان بعضی امروز به ما کمک می‌کنند و بعضی هم فردا. عوض کردن و تحولات کادرفنی نباید در کار ورزشکار حرفه ای خلل و حاشیه ایجاد کند. من هم مثل تمام وزنه برداران وظیفه دارم زیر نظر کادرفنی منتخب مسئولان فدراسیون کار کنم.

ارتباط خودت با کادر فنی خوب است؟

محسن بیرانوند جهت تمام وزنه برداران وقت می گذارد و با همه کار می کند. با این حال سرمربی تیم ملی هر کسی را که وزنه‌های سنگین‌تری بزند، راهنمایی می‌کند.

کمتر از چند ماه دیگر مسابقه های وزنه برداری جهانی به میزبانی آمریکا برگزار می شود.خیلی ها روی وزنه زدن های شما حساب کرده اند.اتفاق خوبی خواهد افتاد؟

وزنه برداری رشته ای رکوردی است و مدال گرفتن و رکورد زدن در آن کمی سخت هست. با این حال تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقه های جهانی عالی ترین نتیجه را کسب کنم.خودم که انگیزه های زیادی دارم و می خواهم عناوینی که از دست داده ام را بعد بگیرم.

سعید علی حسینی هم به دنیای وزنه برداری بازگشته.او یکی از رقیبان جدی شما به حساب می آید.

سعید رقیب من است ولی زیاد با هم رفیق هستیم.خوشحالم که او بعد از مدت ها به وزنه برداری بازگشت و دارد تمریناتش را انجام می دهد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

واژه های کلیدی: وزنه برداری | وزنه برداری | بهداد سلیمی | قویترین | مسابقه | مسئولان | انگیزه | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *