خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس با شرایط ویژه

به نظر میرسد بزودی احمد نوراللهی به تیم پرسپولیس بازخواهد گشت و امید عالیشاه نیز به ملوان می رود.

بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس با شرایط ویژه

به نظر میرسد بزودی احمد نوراللهی به تیم پرسپولیس بازخواهد گشت و امید عالیشاه نیز به ملوان می رود.

عاليشاه به ملوان می‌رود نوراللهی به پرسپوليس!

از تبریز این روزها اخبار عجیبی به گوش می‌رسد. دو بازیكن پرسپولیس كه در بازار نقل و انتقالات نیم‌فصل با پر كردن دفترچه سربازی و گرفتن كد خدمت وظیفه جهت حضور در کلوب تراكتورسازی، كمپ سرخپوشان را ترك كردند تا شاگرد امیر قلعه‌نویی شوند، بعد از گذشت سه هفته از حضورشان در تركیب تراكتور متوجه شدند كه این کلوب حق حضور در بازار نقل و انتقالات را نداشته و بازی كردن آنها جهت تراكتورسازی كاملاً غیرقانونی بوده.

به همین خاطر عالیشاه و نوراللهی فقط در كنار بازیكنان تراكتورسازی آن هم به صورت یك خط در میان تمرین می‌كردند هر چند قبل از عید، پول هم گرفتند!

حالا و در حالی كه فصل به آخر رسیده، اخبار عجیبی می‌شنویم. گویا احمد نوراللهی شرایطی دارد كه مدت خدمت سربازی‌‌اش فقط تا مرداد سال 1396 به طول می‌انجامد. حضور همزمان پدر و مادر نوراللهی در جبهه جنگ یكی از دلایل این امر هست. با این حساب شاید او از مرداد بتواند با دریافت كارت آخر خدمت خود به پرسپولیس برگردد كه در این صورت، عالی ترین خبر ممكن جهت سرخپوشان خواهد بود.

اما شرایط امید عالیشاه كمی سخت هست. عالیشاه باید در فصل هفدهم نیز به خدمت سربازی خود ادامه دهد و این در حالی است كه تراكتورسازی در تابستان نیز نمی‌تواند بازیكنی به لیست خود اضافه كند چون از سوی كمیته انضباطی فیفا، همچنان محروم است و بعید می‌دانیم اتفاق بهتری جهت سرخ‌های تبریزی رخ بدهد. با این حساب عالیشاه باید باقی‌مانده سربازی خود را در یك تیم نظامی طی كند. با این حساب او بین باشگاه‌های ملوان بندرانزلی، فجر‌سپاسی در لیگ یك و نیروی‌زمینی در لیگ دو باید یك تیم را پیدا كند كه به احتمال زیاد گزینش عالیشاه، ملوان خواهد بود.

بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس با شرایط ویژه

با این حال نوراللهی و عالیشاه جهت روشن شدن تكلیف نهایی‌شان هنوز باید منتظر بمانند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | امید عالیشاه | خدمت سربازی | پرسپولیس | سربازی | ملوان | بازار | اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *