خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اولتیماتوم علی کریمی به کلوب نفت تهران

شنیده‌ها حاکی از آن است سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران از شرایط فعلی کلوب به شدت ناراحت بوده و حتی امکان ترک تیم را هم مطرح کرده است.

اولتیماتوم علی کریمی به کلوب نفت تهران

شنیده‌ها حاکی از آن است سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران از شرایط فعلی کلوب به شدت ناراحت بوده و حتی امکان ترک تیم را هم مطرح کرده است.

ناراحتی علی کریمی از اوضاع نفت تهران

مشکلات این روزهای کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران نه تنها حل نشده بلکه در حل زیاد کردن هست. با اتمام مهلت 15 روزه به شرکت بهنام پیشرو کیش هیچ اتفاق خاصی نسبت به یک سال گذشته نیفتاده، به طوری که نه سهامی به شرکت بهنام پیشرو کیش انتقال یافته شده است و نه این شرکت به تعهدات خود در زمینه تهیه مفاسا حساب مالیاتی و تعیین وظیفه طلبکاران عمل کرده است.

عبارات مهم : علی کریمی – اسپانسر
در این بین شنیده‌ها حاکی از آن است که فردی با نام خانوادگی «مهاجر» که قرار بود در همین ابتدای کار 5 میلیارد تومان به عنوان اسپانسر به کلوب تزریق کند، با وجود حضور در تمرینات تیم به تعهدات خود عمل نکرده و حتی 3، 4 روز است که پاسخگوی نفتی‌ها نیست تا علی کریمی که با قول‌ و وعده مسئولان کلوب مسئولیت سرمربیگری نفت را قبول و روی تعهدات مالی اسپانسر هم حساب کرده بود با بن‌بست مواجه شود.

بر اساس همین شنیده‌ها علی کریمی که از شرایط فعلی بسیار ناراضی هست، اولتیماتوم داده که اگر پرسشها فعلی تا آخر هفته حل نشود کنار می‌کشد و از ادامه همکاری با کلوب نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران انصراف می‌دهد.

نکته جالب در این بین حرکت قابل تامل مسئولان فعلی کلوب نفت در انعقاد قرارداد با محسن سیدی و غلام حسنوی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و مربی تیم فوتبال نفت و افزودن آنها به کادر فنی علی کریمی هست. این دو نفر جزو طلبکارانی بودند که در یک سال گذشته به شدت پیگیر مطالبات مالی خود و سایر همکاران و دوستانشان از مسئولان کلوب نفت بودند و به نوعی در رسانه‌ها سردمدار این عنوان محسوب می‌شدند.

با امضای قرارداد با این دو مربی به نظر می‌رسد که آنها در پیگیری مطالبات خود شاید به اندازه قبل دیگر جدی نباشند یا عوض کردن روش دهند. البته پیش از این دو مربی مهرداد خانبان، آنالیزور پیشین نفتی‌ها هم که جزو طلبکاران بود به کادر فنی نفتی‌ها اضافه شد. جدا از توانایی‌های فنی که مربیان اضافه شده است دارند، به نظر می‌رسد نشانه مهم مسئولان فعلی کلوب نفت ایجاد شکاف عمیق و دودستگی بین طلبکاران کلوب نفت است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mizanonline.ir

واژه های کلیدی: علی کریمی | اسپانسر | فوتبال | مسئولان | قرارداد | تهران | ایران | ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *