خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اوج هیجان امشب در بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید

امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در منزل میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

اوج هیجان امشب در بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید

امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در منزل میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

رقابت رئال مادرید و اتلتیکومادرید

هیجانی جنون‌آمیز در انتظار هواداران فوتبال در سراسر کره خاکی، امشب ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به وقت تهران، نخستین دیدار از دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. دیداری که از نان شب هم جهت هر دو تیم به خصوص اتلتیکویی‌ها واجب‌تر است.

آنها فصل بدی را سپری کرده‌اند، از جام حذفی کنار رفته‌اند، در لیگ نهایت آرزوی‌شان رتبه سوم خواهد بود و تنها دستاورد قابل دفاع‌شان رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان هرچند با قرعه ساده است. از سوی دیگر، کهکشانی‌ها که پس از شکست در الکلاسیکو فرم ایده‌آل خود را یافته‌اند و دو دیدار متوالی در لالیگا را پیروز شده‌اند، قطعا با تمام داشته‌هایشان به مصاف همشهری سرسخت خود خواهند آمد.

اوج هیجان امشب در بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید

اردوی رئال مادرید:

شاگردان زیدان پس از دبل باشکوه برابر بایرن مونیخ و ثبت ۷۰ درصد پیروزی در ۱۰ بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان که تا به حال هم در آن شکست نخورده‌اند، نشان داده‌اند که تیم با کیفیت و به نوعی مدعی مهم عنوان قهرمانی خواهند بود. آنها در ۱۰ بازی اخیر خود در تمامی رقایت‌ها فقط یکبار طعم شکست را چشیده‌اند و کاملا فرم خوبی را سپری می‌کنند.

قوهای سپید مادرید، در این فصل چمپیونز لیگ در ۱۰ مسابقه، ۲۸ گل به ثمر رسانده و ۱۵ گل نیز دریافت کرده‌اند. عالی ترین گلزن‌شان مطابق انتظارها CR۷ زهردار است که ۷ گل به ثمر رسانده و به تازگی در این رقابت‌ها، به صدمین گل خود دست یافته.

کهکشانی‌های پرستاره جهت این دیدار گرت بیل، پپه و کوئنترائو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهند داشت ولی می‌توان گفت با تمام قوا برابر روخی‌بلانکو قرار خواهد گرفت زیرا این سه بازیکن عمده فصل را غایب بوده‌اند و آنچنان تاثیری در تیم نداشته‌اند. در عوض ایسکو، خامس و آسنسیو به حدی خوش درخشیده‌اند که بعضی از هواداران مادرید معتقدند زیدان باید در ادامه راه به آنها زیاد میدان بدهد.

اردوی اتلتیکو مادرید:

امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در منزل میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

وقتی آقای هیجان، دیگو سیمئونه، چند هفته قبل و پس از آخر دربی مادرید از کسب تک امتیاز برابر رئالی‌ها آنگونه خوشحالی کرد، همه بر این گمان بودند که خوشحالی او جهت تساوی کسب شده است است و نمی‌دانستند آن خوشحالی به این خاطر بود که ال‌چولو می‌دانست با از دست رفتن دو امتیاز جهت رئالی‌ها، بارسلونا به آنها نزدیک و و تیم پادشاهی پایتخت از جام دور خواهد شد.

حالا این حد از تنفر می‌تواند با حس انتقام و حق‌خواهی مردان سیمئونه جاه‌طلب ترکیب و پیکانی آتشین بر پیکره رئالی‌های مدافع قهرمانی باشد. اتلتی‌ها در فرم خوبی هستند و از ۵ دیدار قبلی خود ۳ برد کسب کرده‌اند و ابتدای هفته هم با ۵ گل لاس‌پالماس را درهم کوبیدند تا با روحیه‌ای مضاعف پای به جهنم برنابئو بگذارند.

بد نیست بدانید عالی ترین گلزن روخی‌بلانکو در این رقابت‌ها آنتوان گریزمان است که ۵ گل به ثمر رسانده. سیمئونه البته جهت این دیدار حساس آگوستو فرناندس، مویا، ورسالیکو و خوانفران را به علت مصدومیت در اختیار ندارند و اوضاع خیمنز و کاراسکو نیز در هاله از ابهام قرار دارد. به جرات می‌توان گفت که با توجه به تعداد مصدومان اتلتیکو، شرایط این تیم جهت دربی امشب کاملاً پیچیده و سخت شده است است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان اروپا | رئال مادرید | هواداران | قهرمانان | خوشحالی | اروپا | ورزش | لیگ های اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *