خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افشاگری دیرهنگام جواد نکونام راجع به علت جدایی اش از تیم ملی ایران

جواد نکونام در مصاحبه جدیدی که انجام داده است بیان کرد که کارلوس کی روش عامل جدایی وی از تیم ملی نبوده است.

افشاگری دیرهنگام جواد نکونام راجع به علت جدایی اش از تیم ملی ایران

جواد نکونام در مصاحبه جدیدی که انجام داده است بیان کرد که کارلوس کی روش عامل جدایی وی از تیم ملی نبوده است.

صحبت های تازه جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت و گو با با برنامه فوتبال یک راجع به پرسشها متفاوت از جمله جدایی از تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران و پیوستن به تیم خونه به خونه مازندران به عنوان سرمربی صحبت کرد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت و گو با با برنامه فوتبال یک، اظهار داشت: بی علت نبوده که سرمربی این تیم مازندرانی شدم. تحقیق خوبی از مردم شهر بابل و خود این تیم انجام دادم. مثل دوران فوتبالم که از فوتبال پایه و پله پله اوج آمدم اکنون هم باید مربیگری را از صفر شروع کنم و اگر لیاقت داشتم به موفقیت هم می‌رسم.

وی در مورد حضور دستیار اسپانیایی‌اش در تیم خونه به خونه گفت: قرار بود او امروز بیاید ولی کارهای ورودی‌اش هنوز درست نشده و فکر می‌کنم فردا یا بعد فردا بیاید و در خدمت او باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در مورد شناختش از رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: آشنایی صدرصدی ندارم ولی آشنایی کافی دارم. اینکه زمین‌ها و تیم‌ها چه شرایطی دارند. در لیگ یک باید هر لحظه با صدرصد قدرت بازی کنید و اگر یک درصد هم پایین بیایید ممکن است نتیجه نگیرید. این تیم اگر فصل گذشته یکی دو برد دیگر می‌آورد می‌توانست به لیگ برتر برسد ولی این اتفاق نیفتاده و باید با تمام توان کار کنیم.

نکونام در مورد جدایی‌اش از تیم ملی گفت: اتفاق‌هایی افتاده که نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم. زمانی که روی نیمکت تیم ملی بودم با عشق و علاقه جهت موفقیت تیم ملی و پرچم کشورم تلاش می‌کردم. هیچ مشکلی با نظر کی‌روش ندارم و مقصر مهم این مساله مسئولین هستند.
از کی‌روش خیلی چیزها یاد گرفته‌ام او مقصر نیست و سرمربی تیم ملی بوده و هر لحظه می‌تواند بگوید یک روز نکونام باشد یک روز نباشد. کسانی که باید جهت فوتبال کشورمان تصمیم بگیرند و کارهای درست جهت فوتبال کشور انجام بدهند خودشان را پنهان کرده‌اند و شاید روزی در این مورد اگر نیاز بود صحبت کنم تا آنها بیایند و جواب بدهند.

افشاگری دیرهنگام جواد نکونام راجع به علت جدایی اش از تیم ملی ایران

امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و امکانات فوتبال و لیگ کشورمان بهتر شود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamejamonline.ir

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | دوران فوتبال | سرمربی تیم | موفقیت | فوتبال | برنامه | جدایی | ایران | سرمربی | آشنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *