خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افشاگری جنجالی رضایی راجع به قرارداد عجیبش با نفت تهران

دستبردن در قرارداد بازیکن تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و تبدیل کردن مبلغ قرارداد بازیکن از 100 میلیون تومان به 100هزار تومان, سوژه برنامه نود شد.

افشاگری جنجالی رضایی راجع به قرارداد عجیبش با نفت تهران

دستبردن در قرارداد بازیکن تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و تبدیل کردن مبلغ قرارداد بازیکن از 100 میلیون تومان به 100هزار تومان, سوژه برنامه نود شد.

دستبردن در قرارداد، شگرد تازه تیم های بحران زده

علی اکبر رضایی مدافع میانی تیم فوتبال سمنان بعد از درخشش در لیگ یک مورد توجه علی کریمی قرار داده شد و با قراردادی یک ساله به تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران پیوست ولی بعد از حضور نیافتن علی کریمی روی نیمکت نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و حضور حمید درخشان به عنوان سرمربی این تیم ، مبلغ قرارداد این بازیکن دستکاری و دچار عوض کردن شده است است.

عبارات مهم : قرارداد بازیکنان – 100 میلیون
علی اکبر رضایی در گزارشی که از برنامه 90 شب گذشته (9 مرداد) پخش شد، راجع به عوض کردن مبلغ قراردادش با نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران از 100 میلیون تومان به 100 هزار تومان که تصویر العمل علی کریمی، سرمربی سابق نفت را در پی داشته، اظهار داشت: بعد از گزینش علی کریمی جهت سرمربیگری نفت، پیگیر تمرینات این تیم شدیم و بعد از سه هفته تمرین کردن با تائید کریمی جهت عقد قرارداد به هیئت فوتبال رفتیم.

او ادامه داد: طبق درخواست کلوب روز بازی سوپرجام ورزشگاه اکباتان رفتیم تا مراسم معارفه سرمربی تازه برگزارشود. ساعت 16:30 از خوابگاه بیرون آمدیم و اسامی بازیکنان جهت بازی جهت دیدار با پرسپولیس اعلام شد بازیکنان مانده بودند چه اتفاقی افتاده که مربی تازه اعلام کرد نفرات اعلام شده است در لیست بمانند و سایرین بعد از تسویه حساب با کلوب هر کاری دوست دارند انجام دهند. ما هم به منزل برگشتیم و نفت با تیم جوانان سوپرجام را برگزار کرد.

رضایی ادامه داد: قبل از بازی با پرسپولیس سه روز جهت عقد قرارداد به هیأت فوتبال و شرکت لیگ می رفتیم ولی مسئولان می‌گفتند اجازه بازی به نفت و ثبت قرارداد بازیکنان داده نمی‌شود. نمی‌دانم چگونه چند ساعت پیش از شروع سوپرجام چنین اتفاقی افتاد.

او خاطرنشان کرد: یک شب بعد از بازی سوپر جام به من پیامکی دادند که در آن نوشته بود آقای درخشان کمال تقدیر را از شما دارد و امیدواریم در جای دیگر موفق شوید.

وی اضافه کرد: قراردادم با تائید کریمی امضا شد و مبلغ را هم او تعیین کرد. در شرکت لیگ قرارداد را ثبت کردیم و فرم شناسه فردی را در شرکت لیگ و هیئت فوتبال به ثبت رساندیم ولی بعد از مدتی با حضور در هیئت و بررسی شناسه فردی متوجه شدم 3 صفر از برگه قراردادم خط خورده و قرارداد 100 میلیون تومانی ام، 100 هزار تومان شد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir

واژه های کلیدی: قرارداد بازیکنان | 100 میلیون | پرسپولیس | علی کریمی | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | قرارداد | رضایی | ایران | سرمربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *