خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افشاگری امیر قلعه نویی راجع به قراردادهای فوتبالی

امیر قلعه نویی در مورد واقعیت قرار داد های فوتبال و دریافتی بازیکنان و سرمربیان نظرات جالبی را مطرح کرد.

افشاگری امیر قلعه نویی راجع به قراردادهای فوتبالی

امیر قلعه نویی در مورد واقعیت قرار داد های فوتبال و دریافتی بازیکنان و سرمربیان نظرات جالبی را مطرح کرد.

نظر امیر قلعه نویی راجع به شرایط تراکتورسازی و ذوب آهن

امیرقلعه نویی در گفتگو با رادیو در مورد هشدار afc به کلوب های کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: ای کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا 10 سال پیش خواستار حرفه ای شدن کلوب های ایرانی می شد تا بعضی از مدیران با بستن قراردادهای کلان بدهی روی دست کلوب ها نگذارند امیدوارم کلوب های ما روز به روز به استانداردهای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نزدیک تر شوند.

عبارات مهم : تراکتورسازی – بازیکنان
او راجع به پرداخت نشدن مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان از سوی کلوب ها گفت: یک مربی یا بازیکن در وقت امضای قرارداد جهت زندگی خود برنامه ریزی می کند و باور کنید در یک قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومانی تنها چیزی حدود ششصد میلیون تومان به آن مربی یا بازیکن می رسد لیکن حدود بیست الی سی درصد مبلغ قرارداد پرداخت نمی شود و بخشی نیز به عنوان مالیات کسر می شود، علاوه بر آن بعضی از مدیران کلوب ها در طول فصل با جریمه های خود باعث کسر بخش دیگری از قرارداد می شوند و در آخر فصل مربیان و بازیکنان مجبور می شوند مبلغی را هم از جیب خودشان به کلوب بدهند!

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به نتیجه های تیم تراکتورسازی در سه هفته اخیر بیان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز نه تنها در شهر تبریز بلکه در سراسر کشور عزیزمان ایران محبوبیت دارد، این تیم در سه بازی خود در لیگ بسیار خوب بازی کرد و به نظر من این تیم بدشانس ترین تیم تاریخ لیگ بوده است که هنوز موفق به کسب امتیاز نشده هست. من جهت تراکتورسازی آرزوی روزهای خوش دارم و امیدوارم پرسشها این تیم هر چه سریعتر برطرف شود.

امیر قلعه نویی همچنین در مورد آخرین اوضاع تیم ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه شرایط و ساختار خوبی در اصفهان وجود دارد و من از اینکه امسال در نیمکت ذوب آهن حضور دارم بسیار خوشحال هستم لیکن این کلوب دارای هوادارانی فهیم و مدیریت زحمتکش بوده و تیم فوتبال ذوب آهن نیز همواره یکی از با اخلاق ترین تیم های لیگ برتر بوده است.

او افزود: بازیکنان تیم ما در سه بازی اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه شدند و همین کار را جهت ما سخت کرد، قاسم حدادی فر در دیدار با سیاه جامگان در برخوردی که با حسین بادامکی کاپیتان این تیم داشت دچار ضرب دیدگی شد ولی من مطمئن هستم که حرکت بادامکی عمدی نبوده و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

قلعه نویی در آخر گفت: اگر مصدومیت بازیکنان تیم ما برطرف شود و آنان به تمرینات بازگردند و بازیکن برزیلی نیز به جمع بازیکنان اضافه شود می توانیم در هفته های آینده نتیجه های بهتری کسب کنیم.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir


افشاگری امیر قلعه نویی راجع به قراردادهای فوتبالی

واژه های کلیدی: تراکتورسازی | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | مصدومیت | قرارداد | تبریز | ایران | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *