خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس را بشناسید

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس بعد از مدت‌ها انتظار و چهل روز بعد از اعلام اعضای هیئت مدیره استقلال امروز از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس را بشناسید

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس بعد از مدت‌ها انتظار و چهل روز بعد از اعلام اعضای هیئت مدیره استقلال امروز از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند.

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس

اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس معرفی شدند و علی رغم گمانه زنی ها نام بیژن ذوالفقارنسب در میان آن دیده نمی شود.

برخلاف همه گمانه زنی هایی که هیچ وقت تکذیب نشد نام بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت پرسپولیس که رابطه نزدیکی با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دارد در هیئت مدیره تازه دیده نمی شود.

محمدرضا زادمهر و فرشید گلزاده از هیئت مدیره قبلی در فهرست افراد هیئت مدیره حاضر نیستند. زادمهر به علت مشکلاتی که از سوی اداره مالیات برایش به وجود آمده بود استعفا داد و خیلی سریع مورد پذیرش قرار گرفت.

گلزاده هم که مسئول فروشگاه های زنجیره ای رفاه است به عنوان عضو اقتصادی هیئت مدیره فعالیت می کرد ولی او هم در لیست تازه جایی ندارد.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو تازه هیئت مدیره پرسپولیس از مدیران مطرح صنعتی است که به واسطه ریاست در سندیکای چوب و کاغذ در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران عضویت دارد و مدیر کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی است.

محمدرضا حاجی بیگی هم پیش از این حدود چهار سال ریاست آتش نشانی پایتخت کشور عزیزمان ایران را بر عهده داشته و یک سال هم به عنوان مدیرعامل شرکت پایانه های مسافربری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران سابقه فعالیت داشته هست. حاجی بیگی قبلا به عنوان روابط عمومی بانک مرکزی فعالیت داشته و در دهه ‏اول ‏انقلاب عضو هیات مدیره فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بوده است.‏

نکته جالب ابقای طاهری، گرشاسبی و کاشانی هست. جعفر کاشانی ارتباط دیرینه ای با وزیر ورزش داشته و حتی در بعضی عیادت های وزیر ورزش از پیشکسوتان هم او را همراهی کرده است.

پیش بینی می شد گرشاسبی که از مدیران منسوب به گودرزی بوده و سمت خود به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش را از دست داده هست، در هیئت مدیره تازه نباشد ولی در سمت خود ابقا شده است است.
گرشاسبی رابطه نزدیکی با طاهری دارد و حتی در جلسات بعضی از قرارادادها و نقل و انتقالات پرسپولیس هم طاهری را همراهی می کند. ترکیب تازه هیئت مدیره پرسپولیس یک پیشکسوت را مشمول بر شده است و سایر نفرات مدیران ورزشی، صنعتی و اقتصادی هستند.

برگزاری نخستین نشست هیئت مدیره در دفتر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر مجمع طی امروز یا نهایتا فردا و ابقای کاشانی و طاهری به عنوان مدیر هیئت مدیره و سرپرست کلوب از جمله اخباری است که به گوش می رسد.

برخی منابع خبری ادعا می کنند طاهری به علت موانع حقوقی و مسئله بازنشستگی که دارد همچنان به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه می دهد و بعضی نیز خبر می دهند وی با تصمیم وازرت ورزش و اعضای هیئت مدیره به سمت مدیرعاملی منصوب خواهد شد.

سلطانی فر که مدیر تنش زایی نیست، برقراری آرامش و دوری از حواشی در عرصه ورزش و ثبات مدیریتی در دو کلوب سرخابی را در دستور کار خود قرار داده هست. سلطانی فر این روزها با مسئله عدم حضور قریب در جلسات هیئت مدیره استقلال هم روبرو شده است و باید دید هیئت مدیره تازه پرسپولیس تعامل و همفکری مورد نیاز را خواهند داشت یا مانند قریب در استقلال به دلایل متفاوت از جمله بی اطلاعی از اوضاع قراردادها، پرداختی ها و بعضی تصمیمات کلان کلوب دچار مسئله خواهند شد.

در حال حاضر قریب که مدیر هیئت مدیره استقلال شده است به همین دلایل در جلسات شرکت نکرده و می خواهد در این باره با وزیر ورزش گفت و گو کند. در واقع عدم هماهنگی و تعامل کادر تازه خطری است که در هیئت مدیره تازه پرسپولیس هم ممکن است به وجود بیاید و این یکی از چالش هایی است که وزارت ورزش ممکن است با آن مواجه شود.

در شرایط فعلی همه می خواهند بدانند علی رغم کاشانی و گرشاسبی که ارتباط نزدیکی با طاهری دارند، دو عضو تازه تا چه حد با طاهری تعامل و روابط مثبت داشته و چه مواضعی در قبال تصمیمات و نوع مدیریت او اتخاذ خواهند کرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir


اعضای تازه هیئت مدیره پرسپولیس را بشناسید

واژه های کلیدی: پرسپولیس | استقلال | جوانان | ایران | فعالیت | ورزش | باشگاه پرسپولیس |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *