خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استقلال چگونه داریوش شجاعیان را خرید؟!

استقلال موفق به ثبت قرارداد با داریوش شجاعیان شد ولی این اتفاق چگونه رخ داد.

استقلال چگونه داریوش شجاعیان را خرید؟!

استقلال موفق به ثبت قرارداد با داریوش شجاعیان شد ولی این اتفاق چگونه رخ داد.

داریوش شجاعیان در استقلال

هوشنگ نصیرزاده بعد از عقد قرارداد با استقلال راجع به شجاعیان گفت: باشگاه استقلال تنها باشگاهی بود که جهت این بازیکن نامه داده بود و هیچ باشگاهی نامه ارسال نکرده بود. توافقات اولیه را مکتوب کردیم و داریوش شجاعیان به صورت قطعی به استقلال پیوست. بابت فقدان حضور شجاعیان در دو سال پیش روی قرارداد این بازیکن ما مبلغی را به صورت نقد و اقساط دریافت کردیم. شجاعیان را از این لحظه باید استقلالی بدانیم.

عبارات مهم : فولاد تبریز – استقلال
او در ادامه گفت: شجاعیان یا براساس قراردادی که تا آخر سال 98 دارد در گسترش فولاد باقی خواهد ماند یا فوتبال خود را در باشگاه استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه می دهد. ما بر اساس اخلاقی به استقلال تعهد داده بودیم که این بازیکن به استقلال بیاید و همینجا به شما تعهد می دهم که شجاعیان در کشور کشور عزیزمان ایران یا جهت گسترش فولاد تبریز و یا جهت استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران به میدان می رود. ما در این رابطه به استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران قول دادیم و شجاعیان باید میان این دو کلوب یکی را گزینش کند.

او در ادامه راجع به پیشنهاد کلوب پرسپولیس، گفت: طبق آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و فیفا، بازیکنی که دارای قرارداد است حق انجام مذاکره با کلوب های دیگر را ندارد. شجاعیان اکنون بازیکن ما است و ما به نمایندگی از ایشان در این مکان حضور داریم و قراردادی امضا کردیم تا این بازیکن به استقلال بیاید. هر باشگاهی با شجاعیان مذاکره کرده باشد، تخلف نقل و انتقالاتی انجام داده هست. این بازیکن با ما 2 سال قرارداد دارد و این مطالبی که راجع به ی قرارداد ایشان با دیگر کلوب ها منتشر می شود، کذب محض هست. همانگونه که قبلا گفتم، ایشان یا در استقلال حاضر خواهد شد و یا گسترش فولاد.

نصیرزاده در آخر در پاسخ به این پرسش که اگر شجاعیان تمایلی جهت حضور در استقلال نداشته باشد، گفت: توافقات دو طرف جهت نفر سوم الزام آور نیست. ولی در عرف فوتبال زمانیکه یک بازیکن می خواهد انتقال یافته شود، باید دو کلوب توافق کنند. ایشان اگر می خواهد با توجه به رضایت نامه ای که جهت استقلال صادر شده است جهت این کلوب می تواند به میدان برود و یا می تواند در گسترش بماند. همچنین ما اینجا تفاهم کردیم که علاوه بر مبلغ مورد توافق، دو بازیکن از امیدهای استقلال در اختیار گسترش فولاد قرار گیرد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


واژه های کلیدی: فولاد تبریز | استقلال | فوتبال | بازیکن | قرارداد | استقلال | توافق | ایران | مذاکره | داریوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *