خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از فرار نیمار تا تلاش جهت نگه داشتن مسی

آیا مسی با بارسلونا تمدید می کند؟ نیمار به لیگی کوچک بخاطر پول بیشتری رفته هست. اینها صحبت های مدیر مسئول نشریه آس می باشد.

از فرار نیمار تا تلاش جهت نگه داشتن مسی

آیا مسی با بارسلونا تمدید می کند؟ نیمار به لیگی کوچک بخاطر پول بیشتری رفته هست. اینها صحبت های مدیر مسئول نشریه آس می باشد.

صحبت های مدیر مسئول نشریه آس

یکی از نقل قول های معروف سرزو، مدیر سابق اتلتیکو مادرید را هیچ کس تکذیب نکرده است: بازیکنان در همان جایی بازی می کنند که خودشان بخواهند. شاید هم بتوان گفت جایی که پول بیشتری به آنها بدهند. البته نمی توان کسی را مقصر دانست. یادم است دی استفانو به من گفت که زمانی که به رئال پیوست، مدیر تیم یعنی برنابئو به او اجازه نداد ک ماشین بخرد آیا که بسیاری از فوتبالدوستان جزء دسته میانگین جامعه بودند و با مترو به استادیوم می رفتند.

از فرار نیمار تا تلاش جهت نگه داشتن مسی

در سال سوم که دی استفانو ستاره شده است بود و خانواده اش جهت دیدن او به لاکرونیا آمده بودند، با کمک برنابئو دو ماشین خرید: یک مرسدس که از طریق آن با اقوامش در اسپانیا گشت می زد و یک خودروی فیات ۶۰۰ که فقط با آن باید به تمرینات می رفت تا به هواداران پز ندهد.

عبارات مهم : بارسلونا – بازیکنان
مسلما ان دوران عوض شده است هست. حالا کلوب ها کنترل بازیکنان ازدستشان در رفته هست. ستارگان هر کاری که بخواهند انجام بدهند و از سیستم کهکشانی استفاده می کنند که کلوب ها آن را گسترش می دهند. همین چند وقت پیش بود که رونالدو نازاریو جهت پیوستن به رئال در کلوب اینتر طغیان کرد. حالا دیگو کاستا این کار را با چلسی کرده و تصمیم گرفته تا زمانی که انتقالش قطعی نشود و به اتلتیکو ملحق نشود، تعطیلاتش را به آخر نرساند. شرایط دمبله در دورتموند هم همین طور است هر چند که کوتینیو تلاش می کند با تعادل بیشتری به بارسا ملحق شود و جای نیمار را پر کند.

نیمار تکه پازلی بود که همه چیز را عوض کردن داد. در موردش چه بگویم؟ او بزرگترین الگو در مرد شرایط فعلی تیم هست. او به پاریس رفت، خوشحال است ولی به لیگی کوچک ملحق شده است هست. او پیش از جدا شدن با بارسلونا بدون صداقت برخورد کرد و جنجال راه انداخت. حالا در لیگی کوچکتر حضور دارد و از دور شرایط بحرانی بارسا را دنبال می کند. بارسا در حال حاضر امیدوار است که تمدید قرارداد مسی قطعی شود، موردی که زمانی حتمی به نظر می رسید ولی شاید در نهایت انجام نشود. تاخیر در تمدید استرس را به جان بارسا انداخته است.

آلفردو رلانیو، مدیر مسئول نشریه آس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: بارسلونا | بازیکنان | ماشین | ورزش | بعد از 90 |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *