خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال لغو دربی در هفته دهم بخاطر پرسپولیس

درصورت افزایش پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا, احتمال لغو دربی استقلال و پرسپولیس زیاد کردن خواهد یافت.

احتمال لغو دربی در هفته دهم بخاطر پرسپولیس

درصورت افزایش پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا, احتمال لغو دربی استقلال و پرسپولیس زیاد کردن خواهد یافت.

دردسرهای حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس 21 شهریور بازی حساسی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا دارد و چنانچه بتواند از سد این تیم در امارات بگذرد به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش می کند و جهت نخستین بار حضور در این مرحله از لیگ قهرمانان را تجربه می کند.

صعود به مرحله بعد قطعاً در برنامه های این تیم در لیگ تغییراتی ایجاد خواهد کرد. برگزاری دو بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی به نوعی پرسپولیس را با ۴ بازی خود در لیگ برتر دچار چالش خواهد کرد. بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین یکی از دو روز سوم یا چهارم مهر برگزار می شود در حالی که هفته هشتم لیگ برتر هم چهارم مهر خواهد بود که طبق برنامه قبلی پرسپولیس باید با صنعت نفت آبادان روبه رو شود که این بازی قطعاً لغو می شود ولی سرخ ها ۴ روز قبل از بازی در نیمه نهایی هم باید در هفته هفتم لیگ برتر با سپاهان روبه رو شوند که چه بسا درخواست لغو این دیدار را بدهند.

احتمال لغو دربی در هفته دهم بخاطر پرسپولیس

از سوی دیگر دو بازی هفته نهم و دهم پرسپولیس هم به نوعی با بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان تداخل دارد. بازی برگشت در یکی از دو تاریخ 24 یا 25 مهر برگزار می شود که پرسپولیس قبل و بعد از آن در لیگ باید با دو استقلال روبه رو شود. اگر بازی پرسپولیس 24 مهر باشد به احتمال زیاد بازی با استقلال خوزستان در هفته نهم که باید 20 مهر برگزار شود لغو می شود. اگر بازی پرسپولیس 25 مهر باشد آنها باید سه روز بعد یعنی 28 مهر در هفته دهم لیگ برتر در شهرآورد سرخابی ها به میدان بروند که قطعاً با این فاصله کم حاضر به رویارویی با استقلال در شهرآورد حساس لیگ نخواهند شد و احتمال لغو یا تعویق این بازی هم می رود.

در هر صورت افزایش پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً برنامه بازی های این تیم در مهرماه در لیگ برتر را هم دچار چالش خواهد کرد.

عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – پرسپولیس

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس | استقلال | قهرمانان | برنامه | خوزستان | برگزاری | افزایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *