خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آخرین اوضاع بازیکنانی که نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به خدمت گرفته است

علی کریمی در نخستین آزمون خود به عنوان سرمربی، هدایت تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را در شرایطی پذیرفته که این تیم بازیکنان زیادی را از دست

آخرین اوضاع بازیکنانی که نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به خدمت گرفته است

علی کریمی در نخستین آزمون خود به عنوان سرمربی، هدایت تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را در شرایطی پذیرفته که این تیم بازیکنان زیادی را از دست داده و گزینه های زیادی در بازار نقل و انتقالات باقی نمانده است.

بخشیدن مطالبات، شرط پرسپولیس جهت پیوستن نریمان دنیا به نفت تهران

علی کریمی که یک بار ماه گذشته گزینه سرمربی گری نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران شده است بود در نهایت به خاطر بعضی درخواست هایش با این تیم به توافق نرسید ولی در نهایت کریمی با توجه به عوض کردن بعضی شرایط در نفت مسئولیت این تیم را پذیرفت.

عبارات مهم : سامان نریمان جهان – علی کریمی
تمرینات تیم فوتبال نفت با سرمربی گری کریمی ۶ روز است که شروع شده است و این تیم با سرمربی گری کریمی ۸ جلسه تمرین کرده هست. علی کریمی جمعه به بازیکنانش استراحت داده و تیمش شنبه در بازی دوستانه به مصاف پاراگ می رود. این نخستین بازی تدارکاتی تیم علی کریمی است.

کریمی تاکنون سه بازیکن لیگ برتری را به خدمت گرفته و می تواند سه بازیکن لیگ برتری دیگر را جذب کند. حمید علی عسگری و خبر صادقیان دو بازیکن سابق پرسپولیس که فصل گذشته در سیاه جامگان و ماشین سازی عضویت داشتند به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران پیوستند. احمد امیرکامدار هافبک فصل گذشته ماشین سازی دیگر سهمیه لیگ برتری تازه نفت است.

سامان نریمان دنیا دیگر گزینه لیگ برتری علی کریمی است که مذاکرات با او انجام شده است و تلاش جهت دریافت رضایتنامه وی ادامه دارد. نریمان دنیا با خواسته باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم دریافت مطالباتش در ازای دریافت رضایتنامه مواجه شده است و بر این باور است که پرسپولیسی ها جهت صدور رضایتنامه وی می خواهند مبالغ زیادی از مطالباتش را پرداخت نکنند. چانه زنی در این باره ادامه دارد و از سوی دیگر تلاش نفتی ها جهت جذب این بازیکن که مدنظر علی کریمی است به موازات آن ادامه دارد.

کریمی سه بازیکن لیگ برتری دیگر می تواند جذب کند که احتمالا با توجه به نیازهای تیم در دفاع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی و خط حمله دیگر سهمیه های لیگ برتری او به این پست ها تخصیص داده شده است خواهد یافت. مشکلی که علی کریمی با آن مواجه است کم بودن گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات هست. تعداد بازیکنان آزاد لیگ برتری زیاد است ولی بازیکنانی که از نظر کیفی و آمادگی در شرایط خوبی باشند چندان زیاد نیست و اکثر بازیکنانی که بیرون مانده اند نفراتی هستند که اگر هم مطرح باشند در دوران آمادگی به سر نمی برند.

کریمی طی روزهای گذشته با پیغام های بازیکنان سرشناش بسیاری که بیرون از گود مانده اند مواجه شده است ولی تمایلی به جذب آنها ندارد و نشان داده که چندان اسیر رودربایستی و رفاقت ها نمی شود.

سرمربی نفت از لیگ یک مهدی دغاغله، امیرحسین فشنگچی، مهرآزما و امین منوچهری را به خدمت گرفته است. مهرآزما بازیکن سابق نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده که بعد از گذراندن دوران سربازی به پارس جنوبی جم پیوسته بود. او همچون حمید علی عسگری سابقه بازی در سمت چپ و راست خط دفاع و هافبک را دارد. دغاغله فصل پیش در لیگ دسته یک، ۹ گل زده و فشنگچی هم بعد از جدایی از تیم سابقش در نیم فصل دوم بدون تیم بوده است.

در صورتی که سامان نریمان دنیا جذب شود تیم کریمی فقط سه جای خالی در فهرست بزرگسالان خواهد داشت.

نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکنون سه بازیکن زیر ۲۳ سال در اختیار دارد و می تواند ۶ بازیکن دیگر نیز در این رده سنی جذب کند. حسین جعفری، نادر صفرزایی و مجتبی حقدوست سه بازیکن زیر ۲۳ سال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هستند. مجتبی حقدوست که به طور قرضی به استقلال پیوسته بود مورد توجه علی کریمی قرار گرفته و سرمربی تازه نفت مخالفت خود را با ماندن این بازیکن در استقلال اعلام کرد و این بازیکن به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بازگشته و به نظر می رسد یکی از نفرات کارآمد نفت در فصل تازه لیگ برتر باشد.

شهاب عادلی دروازه بان و سینا خادم پور دیگر ملی پوش تیم ملی جوانان نیز دو بازیکن رده سنی زیر ۲۱ سال و امید نفت هستند و با توجه به اینکه هر تیم می تواند ۱۵ بازیکن در این رده سنی به شرکت لیگ معرفی کند علی کریمی می تواند ۱۳ بازیکن دیگر را در این رده سنی به خدمت بگیرد ولی او نمی خواهد عجولانه تصمیم گرفته و تیمش را پر از نفراتی کند که از کارایی مورد نیاز برخوردار نبوده و یا استعدادی جهت پیشرفت ندارند.

طی روزهای گذشته بازیکنان زیادی با معرفی بعضی پیشکسوتان، مسئولان کلوب نفت و گزینش بعضی اعضای کادرفنی و اصرار بعضی ایجنت ها در تمرینات نفت شرکت کردند ولی علی کریمی هیچ یک از این بازیکنان را نپذیرفته هست. بعضی از نفراتی که در تمرینات نفت به عنوان بازیکن تستی شرکت کرده بودند هوادارانی بودند که خود را به محل تمرین نفت رسانده بودند و اصرار به آن داشتند که علی کریمی از آنها آزمون بگیرد و کریمی در یک جلسه حاضر شد از این بازیکنان که بدون هماهنگی به زمین تمرین آمده بودند آزمون بگیرد و بعد از آن اعلام کرد دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد و از کلوب هم خواسته بدون هماهنگی با دستیارانش هیچ بازیکنی در تمرینات به عنوان بازیکن تستی شرکت نکند.

کریمی از دستیارانش خواسته هر بازیکنی که قرار است در آزمون شرکت کند باید شرایط و رزومه اش بررسی شود و اگر از شرایط و کارنامه خوبی برخوردار بود راهی آزمون های این تیم شود. کریمی زیاد در رده سنی زیر ۲۳ سال و امید به دنبال یافتن بازیکن جوان و آینده دار است و البته تصمیم گرفته از شنبه هفته آینده دیگر بازیکن تستی در تمرینات نباشد چراکه فرصتی جهت آماده سازی وجود ندارد.

وضعیت کلی فهرست بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۳ سال و امید نفت در حال حاضر به شرح زیر است:

بازیکنان بزرگسال: ۱- علیرضا عزت کرامت ۲- عیسی آل کثیر ۳- میلاد فراهانی ۴- وحید نجفی ۵- حمید خدا بنده لو ۶- میلاد سوری ۷- فرید محمدی زاده ۸- محمدحسین مهرآزما ۹- خبر صادقیان ۱۰- حمیدرضا علی عسگری ۱۱- امیرحسین فشنگچی ۱۲- امین منوچهری ۱۳- مهدی دغاغله ۱۴- احمد امیرکامدار ۱۵- سامان نریمان جهان(احتمالی)

بازیکنان زیر ۲۳ سال: ۱- حسین جعفری ۲- نادر صفرزایی ۳- مجتبی حقدوست

بازیکنان زیر ۲۱ سال: ۱- شهاب عادلی ۲- سینا خادم پور

اسامی فوق نفراتی هستند که حضورشان در لیست نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران تا حدودی قطعی شده است است ولی شاید علی کریمی راجع به بعضی بازیکنان نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران که فصل گذشته در این تیم بودند و چندان به آنها وقت بازی نرسید و در فصل جاری بازیکن بزرگسال محسوب می شوند تصمیم گیری کند که از جمله این بازیکنان می توان به خدابنده لو و نجفی اشاره کرد که فصل گذشته در لیگ برتر بازی نکردند و امسال بازیکن بزرگسال محسوب می شوند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir

واژه های کلیدی: سامان نریمان جهان | علی کریمی | بازیکنان | بازیکن | ایران | سرمربی | ورزش | بعد از 90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *