سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir ثبت نام در سامانه ستاد ایران
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت setadiran.ir
متقاضیانی که بخواهند در معاملات دولتی به عنوان تأمین کننده، مناقصه گر و یا مزایده گر ثبت نام نمایند، می توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) با آدرس اکترونیکی setadiran.ir ، بخش ثبت نام، از این امکان بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره مند شوند.
نحوه ثبت نام در سامانه ستاد برای افراد تامین کننده، مزایده گر و مناقصه گر
- آدرس الکترونیکی setadiran.ir را در مرور گر جستجو کنید تا وارد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سامانه ستاد) شوید.
- از قسمت بالای صفحه گزینه “ورود / ثبت نام” را انتخاب کنید.
- گزینه “ثبت نام” و سپس گزینه ” تامین کننده / مناقصه گر / مزایده گر” را انتخاب کنید.
- در این قسمت مراحل ثبت نام بیان گردیده است.
- بر روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.
- ابتدا شخصیت و تابعیت خود را مشخص کنید.
- سپس کد ملی، تاریخ تولد و شماره تماس خود را برای احراز هویت وارد نمایید.
- کد ۶ رقمی اعتبار سنجی را که تنها ۳۰ ثانیه اعتبار دارد وارد نمایید.
- اطلاعات هویتی خود را تایید نموده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.
- نام تجاری شما از پیش تعیین شده است و غیر قابل تغییر است.
- کد پستی مورد تایید خود را وارد نمایید. آدرس شما به صورت خودکار و بر اساس کد پستی شما نمایش داده خواهد شد.
- حال می بایست استان، شهر و تلفن ثابت خود را وارد نموده و به مرحله بعد بروید.
- نام کاربری و رمز عبور خود را تعیین نمایید.
- پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط، دو تیک در انتهای صفحه مبنی بر پذیرش قوانین و مقررات و تایید اطلاعات را علامت بزنید.
- سامانه بار دیگر تمامی اطلاعات هویتی شما را نمایش داده که می توانید آن را چاپ نمایید.
- گزینه “ادامه” را در انتهای صفحه انتخاب کنید.
- شما با پیغام ”ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با موفقیت انجام شد” مواجه خواهید شد.
- پس از خروج از سامانه، با ورود شناسه کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شده و باقی اطلاعات را تکمیل کنید.
- پس از تکمیل ثبت نام، شما می توانید در مزایده ها و مناقصه ها و حراج الکترونیک سازمان تملیکی شرکت نمایید.