خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

1700 کودک از شروع جنگ یمن تا کنون کشته شده است اند

فرستاده یونیسف در یمن گفت از شروع تجاوز نظامی عربستان، بیش از 1700 کودک در این کشور جان خود را از دست داده اند.

1700 کودک از شروع جنگ یمن تا کنون کشته شده است اند

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، مریتکسل ریلانو، نماینده یونیسف در یمن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی گفت ما می دانیم که از شروع درگیریها در یمن یک هزار و هفتصد و بیست و یک کودک کشته شده است اند. سه هزار نفر از کودکان هم به شدت زخمی شده است اند.
تنها در دو ماه اخیر به خاطر درگیریها در سراسر یمن سی و هشت کودک کشته شده است اند. این تنها آمار رسمی و ثبت شده است است و آمار دقیق می تواند به مراتب زیاد از این باشد.

وی افزود درگیریها در شهرها ادامه دارد و تنها راه جهت جلوگیری از کشتار کودکان این است که به این منازعه و درگیری خاتمه داده شود.بسیاری از کودکان و غیرنظامیان در مناطق درگیری به دام افتاده اند.

نماینده یونیسف در یمن گفت ما همچنان بر روی این عنوان تاکید می کنیم که تنها راه جهت آخر دادن به درگیریها رسیدن به راه حلی سیاسی و بر اساس مذاکره هست. ما از تمامی طرف های درگیری خواهان این عنوان شده است ایم.

لازم است که موارد حملات به کودکان در یمن متوقف شود.ما تلاش می کنیم که کمک های خود را از طریق راههای زمینی به غیرنظامیان برسانیم ولی حقیقتا پرسشها زیادی جهت دسترسی به مناطق متفاوت یمن وجود دارد.ما تلاش می کنیم که کمک ها را از طریق سازمان های غیردولتی مردم نهاد به دست غیرنظامیان برسانیم.

1700 کودک از شروع جنگ یمن تا کنون کشته شده است اند

ریلانو افزود به خاطر شیوع وبا در یمن ما شاهد ابتلای بیش از نیم میلیون نفر در این کشور به این بیماری بوده ایم.در پاسخ به این عنوان ما با کمک شرکت های غیردولتی مردم نهاد و همچنین نهاد های شرکت ملل تلاش کرده ایم که با این عنوان مقابله کنیم.

انتهای خبر/

1700 کودک تا کنون قربانی جنگ یمن شده است اند

واژه های کلیدی: یونیسف | کودکان | اخبار بین الملل | یمن | کودکان | سازمان ملل | صندوق حمایت از کودکان | تجاوز نظامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *