خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۴۵ سناتور آمریکایی طرح جرم تلقی شدن حمایت از تحریم رژیم صهیونیستی را امضا کردند

۴۵ سناتور و ۲۳۷ عضو کنگره آمریکا طرحی را امضا کردند که بر اساس آن حمایت از تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی جرم محسوب می‌شود.

۴۵ سناتور آمریکایی طرح جرم تلقی شدن حمایت از تحریم رژیم صهیونیستی را امضا کردند

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی نوشت:۴۵ سناتور آمریکایی از طرحی حمایت کردند که تحریم‌ها علیه اسرائیل را جرم تلقی می‌کند.

در این گزارش آمده است: طرحی که باعث جرم قلمداد شدن تحریم‌ها علیه اسرائیل می‌شود از سوی ۴۵ سناتور آمریکایی و ۲۳۷ عضو کنگره آمریکا امضا شد.

۴۵ سناتور آمریکایی طرح جرم تلقی شدن حمایت از تحریم رژیم صهیونیستی را امضا کردند

طرح موسوم به «قانون ضدبایکوت اسرائیل» باعث اعمال جریمه تا دویست و پنجاه هزار دلار بر هر یک از شهروندان آمریکایی خواهد شد که «در روند مراودات بین ایالتی یا خارجی همکاری دارند» و از تحریم کالا‌ها و خدمات فلسطین اشغالی حمایت می‌کند.

ایندیپندنت نوشت: آمریکا همواره از اسرائیل در مناقشه بر سر قلمرو در خاورمیانه حمایت کرده هست؛ حتی با آنکه ارتش اسرائیل وارد مناطقی شده است است که بر اساس قوانین بین المللی، اراضی فلسطینی محسوب می‌شود.

این موضع با موضع شرکت ملل متحد در تضاد است که ادعا می‌کند شهرک‌سازی‌های اسرائیل در قلمرو اشغالی فلسطین «هیچ گونه مجوز قانونی» ندارد و «به مثابه نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.»

اعضای کنگره آمریکا در طرح تازه خود ادعا می‌کنند که شرکت ملل متحد در حال بررسی قطعنامه‌ای است که کمک به و مراودات تجاری با شهرک‌نشینان صهونیست در شرق بیت‌المقدس، کرانه باختری و بلندی‌های جولان را منع می‌کند.

۴۵ سناتور و ۲۳۷ عضو کنگره آمریکا طرحی را امضا کردند که بر اساس آن حمایت از تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی جرم محسوب می‌شود.

قانون ضدبایکوت اسرائیل هر آمریکایی را مجازات خواهد کرد که از چنین اقداماتی حمایت کند. با این حال، اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا با ارسال نامه‌ای به اعضای سنای آمریکا اعلام کرد این طرح «سبب اعمال مجازات مدنی و قضایی بر افراد، صرفا به باعث رویکردهای سیاسی آن‌ها راجع به اسرائیل و سیاست‌های آن می‌شود.»

در این نامه آمده است: «به طور خلاصه باید گفت این طرح باعث مجازات تجار و افراد صرفا بر اساس نقطه نظرات آن‌ها می‌شود. چنین مجازاتی به طور مستقیم نقض «متمم اول قانون اساسی آمریکا» محسوب می‌شود.»

با این حال، این طرح -که گفته می‌شود با کمک کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل موسوم به ایپک تدوین شده است است- با حمایت دو حزبی گسترده‌ای مواجه شد.حتی سناتورهای لیبرال همانند کرستن گیلی برند از نیویورک و ماریا کانتول از واشنگتن و نمایندگانی همانند آدام شیف از ماساچوست این طرح را امضا کردند. محافظه کارانی همانند سناتور تد کروز از تگزاس و مارکو روبیو از فلوریدا نیز از آن حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/

امضای طرحی از سوی اعضای کنگره آمریکا در خصوص جرم تلقی شدن حمایت از تحریم رژیم صهیونیستی

واژه های کلیدی: فلسطین اشغالی | قانون اساسی | اسرائیل | آمریکایی | قانونی | آمریکا | اسرائیل | قانون | مجازات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *