خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با زیاد کردن تعرفه، واردات ماشین را کم کردن دهیم ، کیفیت خودروهای داخلی باید ارتقاء یابد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: با زیاد کردن تعرفه می‌توان واردات ماشین را کاهش داد، بازار رقابتی این محصول باید به گونه‌ای باشد که در نهایت تولیدکنندگان داخلی برنده میدان باشند.

با زیاد کردن تعرفه، واردات ماشین را کم کردن دهیم ، کیفیت خودروهای داخلی باید ارتقاء یابد

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان با انتقاد از واردات بیش از اندازه ماشین اظهار کرد: ما باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم تا واردات کم کردن یابد و از طرفی هم باید حقوق مصرف‌کنندگان را مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: خودروسازان باید به منظور ایجاد بازار رقابتی باید کیفیت خودروهای تولیدی خود را اوج ببرند، زیاد کردن کیفیت و پایین‌ آوردن قیمت ماشین به منظور جذب مشتری اقدامی است که جهت تحقق آن گام مثبتی از سوی مراجع ذیربط برداشته نمی‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معاون بیان کرد: عالی ترین راه جهت زیاد کردن بازار خودروی داخلی این است که تولیدکنندگان به جذب سرمایه بپردازند و دانش فنی خود را ارتقا بخشند.

با زیاد کردن تعرفه، واردات ماشین را کم کردن دهیم ، کیفیت خودروهای داخلی باید ارتقاء یابد

وی با اشاره به اقداماتی که می‌تواند باعث کم کردن واردات ماشین به کشور شود، تأکید کرد: با زیاد کردن تعرفه می‌توان واردات ماشین را کم کردن داد، بازار رقابتی این محصول باید به گونه‌ای باشد که در نهایت تولیدکنندگان داخلی برنده میدان باشند.

سبحانی‌فر در آخر خاطر نشان کرد: مجلس و کمیسیون صنایع و معادن نیز این مسئله را به صورت قانون درآوردند و بر این توصیه تأکید دارند که واردات ماشین باید با زیاد کردن تعرفه‌گذاری کم کردن پیدا کند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کمیسیون صنایع و معادن | واردات | کمیسیون | ماشین | بازار | مجلس شورای اسلامی | واردات خودرو | بازار رقابتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *