خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کره شمالی سفرای خود در دیگر کشورها را فراخواند

کره شمالی تعدادی از سفرای خود در کشورهای دیگر را جهت حضور در یک نشست در پیونگ‌یانگ، فراخواند.

کره شمالی سفرای خود در دیگر کشورها را فراخواند

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از دیلی میل، کره شمالی تعدادی از سفیران خود در کشورهای دیگر را جهت حضور در یک نشست در پیونگ‌یانگ فراخوانده هست. گزارش‌ها حاکی از آن است که نماینده کره شمالی در شرکت ملل و سفرای این کشور در چین و روسیه نیز جهت شرکت در این نشست فراخوانده شده‌اند.

یک مقام کره جنوبی در گفتگو با خبرگزاری یونهاپ اعلام کرد: به نظر می‌رسد کره شمالی میزبان دیپلمات‌ها و سفرای مهم خود در این نشست خواهد بود.

کره شمالی سفرای خود در دیگر کشورها را فراخواند

تاکنون مشخص نشده است که چه تعداد از سفرای کره شمالی قرار است در این نشست حضور یابند.

سخنگوی وزارت وحدت کره جنوبی اعلام کرد: به نظر می‌رسد این نشست یک نوع گردهمایی سفرای کره شمالی باشد. کره شمالی چهل و سومین و آخرین نشست سفرای خود را در ژوئیه 2015 برگزار کرده بود.

این درحالیست که شایعاتی وجود دارد راجع به اینکه این نشست به برنامه‌های کره شمالی جهت انجام اقداماتی از جمله آزمایش‌های موشکی ارتباط دارد.

آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی و لفاظی‌های ترامپ به شدت یافتن تنش‌ها میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ منجر شده است هست. از سال گذشته میلادی، کره شمالی به دستور «کیم جونگ اون» آزمایش های موشکی زیادی را انجام داده هست. کره شمالی هفته گذشته نیز اعلام کرد قصد دارد موشک‌هایی را نزدیک جزیره گوآم –که تحت کنترل آمریکاست– در اقیانوس آرام شلیک کند.

کره شمالی تعدادی از سفرای خود در کشورهای دیگر را جهت حضور در یک نشست در پیونگ‌یانگ، فراخواند.

دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا نیز اعلام کرد که اگر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، با انجام آزمایش های موشکی، آمریکا را ترساندن کند با آتش و خشم روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/

کره شمالی سفیران خود را فراخواند

واژه های کلیدی: رهبر کره شمالی | دونالد ترامپ | کره شمالی | کره جنوبی | میلادی | آمریکا | آزمایش | پیونگ یانگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *