خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاندیداهای انتخابات جهت نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها را به خطر نندازند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداهای انتخابات بخاطر چهار سال نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها و امنیت کشور را به خطر نندازند آیا که سرانجام خوبی ندارد.

کاندیداهای انتخابات جهت نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش‌ها را به خطر نندازند

“آیت الله محسن حیدری” عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، اطراف مناظره سوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که روز گذشته در رسانه ملی پخش شد، اظهار داشت: ملت کشور عزیزمان ایران مسلمان هستند و حرکت در چارچوب اخلاق اسلامی جهت آنان بسیار اهمیت دارد و در فرهنگ این ملت بداخلاقی و تخریب جایگاهی ندارد و از بداخلاقی های گریزان اند.
وی با تاکید بر اینکه مردم به مسئولینی با منطق و صادق اقبال نشان می دهند، گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید مراقب باشند که از چه کلمات و جمله هایی استفاده می کنند آیا که تاثیر مستقیمی بر جامعه دارد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در مدت باقی مانده از تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اخلاق را رعایت کنند و یکدیگر را تخریب نکنند و به تشریح برنامه هایشان جهت مردم بپردازند تا مردم نیز تصمیم گیری کنند که چه کسی مدیر جمهورشان باشد.
آیت الله حیدری ادامه داد: کاندیداهای انتخابات بخاطر چهار سال نشستن بر مسند ریاست جمهوری ارزش ها و امنیت کشور را به خطر نندازند آیا که سرانجام خوبی ندارد، وارد پرسشها قومیتی نشوند مردم ما روی امنیت کشورشان بسیار حساس اند و اقبالی نسبت به کسانی که به امنیت کشور صدمه می زنند، ندارند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رعایت خطوط قرمز نظام و انقلاب بسیار مهم است به کاندیداها توصیه می کنم این عنوان را رعایت کنند تا خدایی ناکرده با حرف هایشان زمینه ای جهت سوءاستفاده دشمن های فراهم نسازند.

وی اطراف عملکرد شرکت صداوسیما در مناظرات خاطر نشان کرد: صداوسیما در طول تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی زمینه و شرایط مناسبی را جهت معرفی کاندیداها و برنامه هایشان به مردم ایجاد کرده هست، در مناظرات رویکردی عادلانه داشت و براساس منطق عمل کرد.
انتهای خبر/

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – مجلس خبرگان رهبری

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | مجلس خبرگان رهبری | ریاست جمهوری | تبلیغات | صداوسیما | انتخابات | برنامه | امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *