خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هنوز جهت تصمیم‌گیری راجع به محدودیت حمل سلاح سریع است! / کاخ سفید

سخنگوی کاخ سفید گفت هنوز سریع است راجع به محدودسازی حمل سلاح گرم در آمریکا تصمیم‌گیری شود!

هنوز جهت تصمیم‌گیری راجع به محدودیت حمل سلاح سریع است! / کاخ سفید

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از لس آنجلس تایمز؛ «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید، به انتقاد عده ای از آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا و مرتبط دانستن آن با اتفاق خونین لاس وگاس تصویر العمل نشان داد و گفت: هنوز خیلی سریع است راجع به این پرسشها صحبت شود.

سخنگوی کاخ سفید راجع به اتفاق لاس وگاس گفت: این یک تراژدی غیرقابل توصیف بود، که پیش آمد. امروز وقت تسلی دادن به بازماندگان و سوگواری راجع به کشته شدگان هست. وقت و مکان دیگری راجع به بحث های سیاسی وجود خواهد داشت؛ ولی حالا وقت متحد بودن در قالب یک کشور است.

هنوز جهت تصمیم‌گیری راجع به محدودیت حمل سلاح سریع است! / کاخ سفید

اما سندرز وجود مباحثه راجع به قانون کنترل سلاح را رد نکرد. وی به خبرنگاران که مکررا از او راجع به تصمیم گیری راجع به قانون حمل سلاح می پرسیدند، گفت: تعیین سیاست های تازه در این باره موضوعی است که می توان طی روزهای آینده به آن پرداخت.

«دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا، یک هفته پیش در صحبت آلاباما حمایت خود را از متمم دوم قانون اساسی آمریکا اعلام کرده بود. در این متمم از حق مردم جهت داشتن و حمل اسلحه حفاظت می شود.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه هشدار داد ایجاد قانون های تازه الزاما به معنی جلوگیری از تکرار چنین وقایعی نیست. موضوعی که لابی های اسلحه در آمریکا بر روی آن تاکید دارند و معمولا بعد از حوادثی که در آن تعداد زیادی بر اثر شلیک گلوله جان خود را از دست می دهند، اعلام می کنند دور کردن سلاح از مردم به معنی آخر یافتن اعمال خشونت آمیز نیست.

سندرز در ادامه گفت: تنها کسی که دستش به خون آلوده شده، شخص تیرانداز هست. اکنون وقت مناسبی نیست که به دنبال یافتن اشتباه افراد یا شرکت های دیگر باشیم.

سخنگوی کاخ سفید گفت هنوز سریع است راجع به محدودسازی حمل سلاح گرم در آمریکا تصمیم‌گیری شود!

این در حالیست که ترامپ راجع به اتفاق پیشین تیراندازی به روی مردم که سال گذشته در یک کلوپ شبانه همجنس بازان در اورلندو اتفاق افتاده بود، مهاجران مسلمان را مقصر دانسته و به همین بهانه، بر اجرای طرح ضدمهاجرتی خود تاکید کرد.

سندرز با اشاره به تصویر العمل پیشین ترامپ راجع به یک حمله مسلحانه در آمریکا، گفت: تفاوت زیادی بین زمانی که نامزد ریاست جمهوری هستید با زمانی که مدیر جمهور شدید، وجود دارد.

انتهای پیام/

اظهارات عجیب سخنگوی کاخ سفید راجع به تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت حمل سلاح

واژه های کلیدی: نامزد ریاست جمهوری | قانون اساسی | دونالد ترامپ | آمریکا | محدودیت | قانون | تصویر | اسلحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *