خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی پور | تناسب اندام | دوست داشتن | سارا منجزی | دوست داشتن | تاثیرگذاری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | ایرانی | زندگی

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی 

سارا منجزی بازیگر ایرانی اهل جنوب کشور است که به سرعت در سینما توانست مشهور شود و در اساس مدلینگ نیز فعالیت دارد. سارا منجزی پور «زاده شش مهر 1361 در اهواز» بازیگری ایرانی هست

اساس فعالیت سینما, تلویزیون

عبارات مهم : سارا منجزی پور – تناسب اندام
تولد 6 مهر ۱۳۶۱ – 28 سپتامبر ۱۹۸۲ ‏
محل تولد اهواز, ایران
ملیت ایرانی
پیشه بازیگر
مدرک تحصیلی لیسانس معماری

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

سارا منجزی پور «زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ – اهواز» بازیگری ایرانی هست. وی فارغ التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال 90 با فیلم خنده در باران نخست کرد.[۱] او به وسیله محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده است هست.[۲]سارا منجزی یک بازیگر خوش صورت است که به ظاهرش اهمیت میدهد و در کنار زیبایی,

سلامت هم بسیار برایش مهم هست.سارا منجزی از آن دسته بازیگرانی است که اعتقاد است هنگامی که بعنوان یک صورت آشنا میشوی دیگر اوضاعت تفاوت میکند و باید بیش از دیگران به خودت اهمیت دهی و آراسته باشی.مهم تر از همه ي این ها باید اندام متناسب و سالمی داشته باشی تا بتوانی جهت نقش هاي گوناگون گزینش شوی. کاری که به گفته خودش

سارا منجزی پور | تناسب اندام | دوست داشتن | سارا منجزی | دوست داشتن | تاثیرگذاری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | ایرانی | زندگی

همه ي حرفه اي هاي دنیا انجام می دهند. سارا منجزی اصول خاصی جهت زندگی اش دارد. به تغذیه اش اهمیت میدهد, ورزش میکند و به پوست صورتش می رسد. جهت آنکه از رازهای قشنگی او باخبر شوید, گفتگوی ما با این دختر خوش اخلاق را بخوانید و گرچه به پیشنهاد هاي مفیدش عمل کنید.

سارا منجزی فارغ التحصیل رشته معماری هست

پیشنهاد هاي سارا منجزی در مورد زیبایی

ظاهری مناسب به سبک سارا متجزی
سارا منجزی: ظاهری جالب و آراسته داشتن فقط به آرایش داشتن نیست. پوست خوب, دندانهای سفید و مرتب, مو هاي مرتب و آراسته نیز در داشتن یک ظاهر ایده آل و مرتب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند. سارا متجزی راهکارها و پیشنهاد هاي جالبی جهت داشتن پوستی تندرست و بی عیب و نقص دارد که در گفتگویش با ما به آن ها اشاره کرده هست, پیشنهاد هایي که به گفته خودش انها جزیی از سبک زندگی اش شده است اند.

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

از خواب شب غافل نشوید
سارا منجزی: شب نخوابیدن و بیدار ماندن هاي طولانی بدبختانه در کار ما چندان است و ما اکثر مواقع به علت موقعیت کاری که داریم مجبور هستیم شب بیداری داشته باشیم که گرچه این عنوان اجتناب ناپذیر هست, جهت نمونه سکانسی که قصه اش در شب رخداد میوفتد را باید همان وقت فیلم برداری کنیم

و ما نیز باید همان وقت سر کار حضور داشته باشیم. این عنوان بی تردید تاثیر زیادی روی صورت افراد اکنون چه بازیگرها چه افرادی که مشاغل دیگر دارند, میگذارد.

سارا منجزی پور | تناسب اندام | دوست داشتن | سارا منجزی | دوست داشتن | تاثیرگذاری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | ایرانی | زندگی

سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد
سارا منجزی: مردم معمولاً بعنوان یک الگو به بازیگران و هنرمندانی که صورت میباشند نگاه می کنند, بنابراین یک بازیگر باید حواسش باشد تا همه ي وقت درست و متناسب لباس بپوشد و در عین حال آراسته باشد و رسم جامعه را هم رعایت کند چون دیده می شود. خیلی ها میباشند

که تو را نگاه می کنند و دوست دارند که شبیه تو باشند بعد باید در گزینه لباس و پوشش ات خیلی چیزها را رعایت کنی چون بعنوان یک صورت دیگر خودت نیستی و هزاران چشم تو را میبیند.واقعیت این است که من اصلا به دنبال مد نیستم و همه ي وقت راحت پوشیدن را می پسندم و فکر میکنم سادگی

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

و در عین حال آراستگی باعث میشود تو مرتب و به روز به چشم بیایی. نظر شخصی من این است که شیک و آراسته بودن به سادگی است تا این که بخواهی رنگ هاي عجیب وغریب یا مدلهای گوناگون بهره گیری کنی. سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و همه ي وقت هم طرفداران خاص خودش را دارد.

سارا منجزی فعالیت سینمایی اش را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران نخست کرد

سیگار و قلیان ممنوع!
سارا منجزی: توصیه دیگری که به نظرم باید درمورد خواب بگویم این است که شب نخوابیدن ها روی سیستم اعصاب هم تاثیر می گذارد و باعث می شود افراد عصبی شوند. روی پوست هم که فکر میکنم همه ي مان بدانیم چه تاثیرات مخربی میگذارد. خیلی اوقات جهت من پیش آمده که شب به علت این که سر کار بودم خواب کافی و خوبی نداشتم

و فردایش گریم روی صورتم نخوابیده و صورتم به شدت خسته بوده. حتی خودم خیلی تلاش کردم خندان و سرحال باشم ولی پوست صورتم جهت گریم خسته بود و هر کاری هم کردیم آن شادابی را به دست نیاورده.

من هم به همۀ بانو هایي که به قشنگی و آراستگی صورت و ظاهرشان اهمیت میدهند پیشنهاد میکنم از خواب به موقع شب غافل نشوند تا پوست شادابی داشته باشند ولی عنوان مهم دیگری که روی قشنگی صورت و مخصصا پوست تاثیر بدی میگذارد و جدیدا بدبختانه خیلی هم مرسوم شده, سیگار و قلیان است که فکر میکنم همۀ مان از اثرات ویرانگر اش تا حد زیادی مطلع هستیم و طبیعتا جهت پوست صورت هم صدمه هاي زیادی به همراه دارد.

خوب و درست زندگی کردن جهت یک بازیگر خیلی مهم است و این رخداد همه ي جای دنیا جهت بازیگرها از اهمیت زیادی برخوردار هست. خیلی مهم است که تو بعنوان یک بازیگر, سبک زندگی سالمی داشته باشی و به خودت برسی. هنگامی که تو بازیگری را بعنوان شغل جدی زندگی ات گزینه کردی در برابر خودت مسئولی و باید از خودت مواظبت کنی تا همه ي وقت روی فرم باشی.

سارا منجزی: سیگار و قلیان اضافه بر تاثیرات بسیار بدی که بر بدن می گذارند, پوست صورت را هم خراب میکنند. به نظرم بانو ها اگر به ظاهر و پوست ارزش اهمیت میدهند مطلقا نباید سراغ استعمال دخانیات بروند. سیگار و قلیان باعث خشکی بیش از اندازه پوست هم می شود.

***
خواب نامناسب باعث پیری زودرس می شود و پوست صورت را خراب میکند. این قضیه طبیعتا درمورد بانو ها مصداق بیشتری دارد چون پوست صورت ارزش دلنازک تر است و ممکن است صدمه بیشتری ببینند. برترین وقت خواب جهت بدن به گفته متخصصان ساعت 10 شب هست.

***
خوردن میوه را به شدت به بانو ها پیشنهاد میکنم چون باعث طراوت و شادابی پوست میشود و حتی اگر بخواهند وزن کم کنند هم جهت ارزش ضرر ندارد. همین طور میوه ها مقادیر زیادی آب دارند که جهت بدن خوب میباشند.

***
عسل را هم خودم خیلی دوست دارم هم فواید زیادی دارد, من عسل را هم میخورم و هم بعنوان ماسک جهت پوست صورتم بهره گیری می کنم. ماسک هاي زیادی می شود جهت پوست صورت با عسل درست کرد که بانو ها میتوانند با دقت به نوع پوست ارزش از آن ها بهره گیری کنند.

***
همه ي ما میدانیم پوست صورت انواع گوناگون دارد. چرب, خشک یا مختلط, بنابراین باید در نوع کرمی که می خواهیم جهت پوست مان بهره گیری کنیم دقت کنیم و آن را متناسب با پوست مان و خصوصیت هایش گزینه کنیم. اگر هم در این خصوص نمیدانیم بهتر است از یک مشاور آرایشی و بهداشتی کمک بگیریم.

***
سلیقه من در گزینش عطر خیلی چندان عوض کردن نمیکند. من شش سال از عطر شنل صورتی بهره گیری میکردم و در حال آماده هم رایحه دوست داشتنی این عطر را خیلی دوست دارم و چند هنگامی که است که از آن بهره گیری می کنم. بوی این عطر را آن قدر دوست دارم که احتمالا تا چند سال رایحه محبوبم باشد.

دستکاری صورت ممنوع؟
سارا منجزی: توصیه دیگری که باید به آن دقت کرد و ممکن است بعضی از بانو ها کمی از دقت به آن غافل باشند آفتاب هست. آفتاب جهت پوست صورت و بدن زیان آور است و پیری زودرس می آورد. بنابراین بهره گیری از کرم هاي ضد آفتاب متناسب با پوست را در هر شرایطی نباید فراموش کرد و من خودم ترجیح میدهم دور آفتاب گرفتن را خط بکشم و سراغش نروم.

از سوی دیگر به نظر من یک بازیگر نباید به اصطلاح چندان توی صورتش دست ببرد و بازیگرانی که تغییرات زیادیدر صورت ارزش به وجود می آورند, مسلما نمیشود در خیلی از نقش ها از آن ها بهره گیری کرد. فکر میکنم بعضی عمل هاي زیبایی, بهره گیری از ژل و بوتاکس و … باعث می شود

ری اکشن هاي صورت ارزش را از دست بدهند و حرکات صورت ارزش باورپذیر نشود و همین عنوان طبیعتا روی بازی ارزش هم تاثیر میگذارد و نقشی که قرار است بازی کنند جهت بیننده هم قابل یقین نخواهد بود.
سارا منجزی یک بازیگر خوش صورت است که به ظاهرش اهمیت میدهد

سبک زندگی من
سارا منجزی: احتمالا بازیگرها به علت شغل ارزش در بعضی از شرایط مجبور باشند مواظبت هاي بیشتری از خودشان کنند و این به علت نقش هاي گوناگونی است که به انها سپرده میشود. من تلاش میکنم همۀ وقت} ورزش کنم و درست غذا بخورم و همۀ وقت} هم یک رژیم خوراکی تندرست را رعایت کنم.

به نظرم پوستس الم و خوب جهت یک بازیگر باید مهم باشد و به همین علت من تلاش میکنم پوست صورتم را سلامت نگه دارم و از کرم هاي پوستی متناسب با پوستم بهره گیری کنم.اعتقادم هم در این اساس این است که باید جهت داشتن پوست صورت خوب پیش گیری کرد و گذشته از این که پوست دچار سخت شود

از کرم هاي مناسب بهره گیری کرد. هم چنین من دکتر پوست خوبی گزینش کردم که مشاوره هاي خوبی جهت داشتن پوست تندرست به من میدهد و همۀ وقت} از راهنمایی هاي ارزش برترین بهره گیری را میکنم. هم چنین در کنار کرم هاي متناسب اکثر از ماسک هاي طبیعی مانند ماسک خیار و عسل جهت پوستم بهره گیری میکنم که به نظرم تاثیر خیلی خوبی در شادابی پوست صورت و صورت به خاص بانو ها دارد.

تناسب اندام و سلامتی
سارا منجزی: مسلما یک بازیگر باید اندام متناسبی داشته باشد و اندام خوب او در نقش هایي که به او سپرده میشود هم تاثیر دارد. گرچه ما پوشش اسلامی داریم و احتمالاً بدن بازیگران مان مخصوصا بانو ها به آن شکل دیده نشود ولی باید این توصیه را در نظر داشت که پرده سینما و قاب تلویزیون اندام را درشت تر نشان می دهد و هر چقدر که اندام ظریف تری داشته باشی در تصویر بهتر دیده می شوی.

همه ي این نکات در کنار ورزش کردن و تناسب اندام باعث سلامتی می شود که به نظر من خیلی مهم هست. در واقع رعایت یک رژیم خاص و داشتن تغذیه مناسب در کنار ورزش درست است که تناسب اندام را به همراه می آورد ولی باعث میشود بدن سالمی هم داشته باشیم.

از سوی دیگر در کار ما اندام متناسب داشتن باعث می شود هنگامی که می خواهی نقش هاي گوناگون را بازی کنی خودت هم از آمادگی جسمانی که داری لذت ببری. هم چنین کارگردان هایي هم که قرار است تو را گزینش کنند با در نظر گرفتن معیارها و خصوصیت هاي نقش, ساده تر سراغت بیایند.

درمورد ورزش هم باید بگویم گرایش هاي ورزشی مورد علاقه من تی آرابکس و تنیس و شنا میباشند که هر سه رشته را به بانو ها پیشنهاد میکنم که حتماً در برنامه ارزش قرار دهند و اگر تصمیم دارند سراغ رشته ورزشی خاصی بروند یکی از این سه رشته را گزینه کنند.

تی آرابکس رشته دیدنی و جذابی است و حتی مربی من میگفت این ورزش به علت کشش عضلانی که در بدن به وجود می آورد و باعث انعطاف بدن می شود, قد را هم بلندتر میکند. از نظر من این ورزش خیلی به بانو ها جهت داشتن یک اندام ایده آل و درست کمک میکند و حتماً به بانو هایي کمه این گفت و گو را می خوانند, این ورزش را پیشنهاد میکنم.

شنا هم ورزش بسیار مناسبی است و خودم خیلی سال است که شنا می کنم و این رشته جزو گرایش هاي پرطرفدار من هست. تنیس را هم تقریباً جدیداً شروع کردم و خیل یهم دوستش دارم. این ورزش بسیار کالری سوز است و به عقیده من جهت بانو هایي که قصد چربی سوزی دارند کاملا مناسب است چون در عین حال هم به کم کردن وزن ارزش کمک میکند هم یک ورزش سرحال کننده هست.

پیشنهاد مهم دیگری که دوست دارم به بانو ها داشته باشم نوشیدن آب چندان در طول روز هست. به نظرم افرادی که ورزش می کنند و کالری می سوزانند چون بدن ارزش چندان دچار تعریق می شود, حتماً به آب کافی نیاز دارند و نباید از آن غافل شوند. به نظرم بانو ها باید جهت تندرست نگه داشتن بدن ارزش ورزش کنند تا متناسب بمانند و آب کافی هم بنوشند تا پوست صورت ارزش خراب نشود و بدن ارزش هم که طبیعتا باید نیازش با نوشیدن آب فراهم سازی شود.

واژه های کلیدی: سارا منجزی پور | تناسب اندام | دوست داشتن | سارا منجزی | دوست داشتن | تاثیرگذاری | بازیگری | بازیگران | بازیگر | ایرانی | زندگی

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

استایل و تصویر های سارا منجری بازیگر و مدل ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *