خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کابینه‌ای با نشاط و پرکار قطعا عملکرد قابل قبولی خواهد داشت

نماینده مردم ورامین گفت: اگر رئیس‌جمهور به وعده‌ خود جهت ایجاد کابینه‌ای با نشاط و پرکار توجه کند، دولت دوازدهم عملکرد قابل قبولی خواهد داشت.

کابینه‌ای با نشاط و پرکار قطعا عملکرد قابل قبولی خواهد داشت

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به سهم‌خواهی بعضی افراد و احزاب از کابینه دولت تازه اظهار داشت: بسیاری از افراد و جریانات سیاسی، دولت را شرکتی سهامی می‌دانند و فکر می‌کنند که باید سهام خودشان را در این شرکت زیاد کردن دهند.

وی با بیان اینکه دولت شرکت سهامی نیست که هر کسی دنبال سهم خودش باشد، افزود: دولت مرجع اجرایی کشور است و باید کارآمدی داشته باشد تا بتواند گره‌ای از پرسشها مردم باز کند.

نماینده مردم ورامین با تاکید براینکه این سهم‌خواهی‌ها موجب می‌شود که روز به روز کارآمدی دولت تقلیل پیدا کند، تصریح کرد: مدیر جمهور در وعده‌های انتخاباتی خود به مسائلی چون جوان‌گرایی، پرکار بودن و بانشاطی وزرا اشاره کرده بود که باید در انتخاب اعضای کابینه به این معیارها توجه کند.

کابینه‌ای با نشاط و پرکار قطعا عملکرد قابل قبولی خواهد داشت

نقوی حسینی همچنین با اذعان براینکه مدیر جمهور نباید به سهم‌خواهی افراد و احزاب توجه کند بلکه باید روی مواضع خود بایستد، گفت: اگر مدیر جمهور به وعده‌های انتخاباتی خود چون با نشاط بودن و پرکار بودن اعضای کابینه توجه کند، قطعا کابینه دوازدهم عملکرد قابل قبولی از خود بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

دولت، شرکت سهامی نیست که هر کسی دنبال سهم خودش باشد

واژه های کلیدی: اعضای کابینه | ورامین | سیاسی | مرجع اجرایی کشور | سهم خواهی ها | اعضای کابینه |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *