خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیشرفت‌های منطقه مکران با گذشته قابل مقایسه نیست

امیر سرلشکر موسوی گفت: ارتش وظیفه دارد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را در خصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران به نتیجه برساند.

پیشرفت‌های منطقه مکران با گذشته قابل مقایسه نیست

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تاکیدهای مکرر فرماندهی معظم کل قوا راجع به نیروی دریایی ارتش، آمادگی دفاعی و راهبردی بودن این نیرو به ما حکم می کند که نخستین ماموریت را از نداجا شروع کنیم.

براساس این گزارش، وی دیدار با همرزمانش در کنارک و عرض خداقوت به آنان را مزید برعلّت جهت گزینش منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش به عنوان نخستین مقصد ماموریت برشمرد و افزود: ارتش وظیفه دارد که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را در خصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران به نتیجه برساند البته به همین جهت یک بخش کار به نهادهای کشوری و دولت بر می گردد که ما باید پیگیری کنیم تا آنها هم پای کار بیایند و بخش دیگر مربوط به ما می شود که تا به ثمر رسیدن این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.

گفتنی است امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش صبحگاه امروز با حضور در منطقه سوم نداجا واقع در آخرین نقطه سواحل مکران از قسمت های متفاوت این منطقه دیدار کردند.

پیشرفت‌های منطقه مکران با گذشته قابل مقایسه نیست

انتهای پیام/

حضور امیر سرلشکر موسوی در منطقه سوم نداجا

واژه های کلیدی: دریایی | ایران | اسلامی | امیر سرلشکر موسوی | منطقه مکران | ارتش جمهوری اسلامی ایران |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *