خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ به لحاظ معنوی و روانی اوضاع طبیعی ندارد ، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی به هرگونه اقدام آمریکا در برجام

رئیس دستگاه قضا گفت: جمهوری اسلامی به هرگونه اقدام آمریکا در برجام پاسخ قاطعانه نشان می دهد.

ترامپ به لحاظ معنوی و روانی اوضاع طبیعی ندارد ، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی به هرگونه اقدام آمریکا در برجام

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ آیت الله آملی لاریجانی مدیر قوه قضائیه در حاشیه مراسم نهایی سومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران راجع به صحبت آرام و در مجمع عمومی شرکت ملل، اظهار کرد: دشمنی امریکا و سران آن با جمهوری اسلامی سابقه طولانی دارد ولی متاسفانه این رییس جمهور تازه امریکا هم به لحاظ معنوی و روانی اوضاع طبیعی ندارد و هم سخنان سخیفی را اظهار می کند بویژه صحبت های اخیرش در شرکت ملل.

وی ادامه داد: امریکا بزرگترین جنایت ها را در همه دنیا مرتب شده، قضیه ویتنام، جنایت هایشان در عراق و افغانستان را کسی فراموش نکرده است.

ترامپ به لحاظ معنوی و روانی اوضاع طبیعی ندارد ، پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی به هرگونه اقدام آمریکا در برجام

آیت الله آملی لاریجانی افزود: همراهی امریکا با تروریست ها در منطقه را همه می دانند با همه این فجایعی که امریکایی ها در دنیا مرتکب شدند با این حال اینها مدعی هستند که امریکا دوست همه است و نسبت به حقوق بشر مراعات می کند، سخیف تر از این سخنی نمیشود بر زبان آورد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: ‌همه امریکا و میزان دخالتش در دیگر کشورها را شناختند، حمایت او از رژیم هایی که مستبد و خودکامه در منطقه را همه می دانند، امریکایی ها در منطقه حضور پیدا کردند رییس جمهور امریکا به عربستان رفت و در رقص شمشیر شرکت کرد در کشوری که روی انتخابات را به خود ندیده است.

وی گفت: امریکا بزرگترین حامی استبداد و خود کامگی در منطقه و دنیا است آن وقت جمهوری اسلامی را که بزرگترین دموکراسی و مردم سالاری دینی را هم در منطقه و دنیا دارد، این نظام را به متهم استبداد و ضد حقوق بشر بودن می کنند، ما می دانیم این حرفها دیگر در دنیا رنگی ندارد مردم ما و دنیا سخیف بودن این حرف ها را می دانند.

وی بیان کرد: امریکایی ها بهتر است به فکر تجدید نظر در راه و روش خود باشند، بویژه ترامپ که خیلی تازه کار است و حرفهای سخیفش همه جا پراکنده شده است است.

رئیس دستگاه قضا گفت: جمهوری اسلامی به هرگونه اقدام آمریکا در برجام پاسخ قاطعانه نشان می دهد.

رئیس دستگاه قضا در پاسخ به سوالی اینکه امریکا ترساندن کرده که اقداماتی را جهت خروج از برجام انجام می دهد، انتظار قاطعی از دولت و دستگاههای مسئول جهت دفاع از حقوق جمهوری اسلامی چیست، گفت: نظام جمهوری اسلامی حتما تصویر العمل قاطع نشان می دهد ما هم در شورای عالی امنیت ملی، نمایندگان مجلس، مسئولین در هر موضوعی که جنبه نظارتی دارد و گروه هایی هم هستند که در بحث اجرای برجام نظارت می کنند همه باید یک پاسخ ،قاطی بدهند.

وی ادامه داد: رهبری نظام راه را روشن کردند ایشان به صراحت فرمودند که ما تصویر العمل قاطع خواهیم داشت؛ معنا ندارد که جمهوری اسلامی که با یک معیار معقولی برجام را پذیرفته، بخواهد در هر حالی در این قراداد باقی بماند. امریکایی ها باید بفهمند اگر بنا باشد منافع جمهوری اسلامی را در این اقدام یکسان به خطر بیندازند، مسلما جمهوری اسلامی هم پاسخ قاطع و محکمی می دهد.

انتهای پیام/

امریکا بزرگترین حامی استبداد و خود کامگی در منطقه و دنیا است

واژه های کلیدی: رییس جمهور | امریکایی | دستگاه | امریکا | طبیعی | جنایت | تصویر | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *