خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا در جنگ با ما ۱۰ برابر ویتنام تاوان خواهد داد / ونزوئلا

ونزوئلا هشدار داد آمریکا در صورت عملی کردن تهدیدهای خود، با تاوانی 10 برابر جنگ ویتنام، مواجه می شود.

آمریکا در جنگ با ما ۱۰ برابر ویتنام تاوان خواهد داد / ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از تلویزیون آ اف پ، خورخه آریزا وزیر امور خارجه ونزوئلا در کنفرانس خبری با قرائت بیانیه ای از جانب نیکلاس مادورو مدیر جمهور این کشور گفت دونالد ترامپ با ترساندن وقیحانه به اقدام نظامی علیه ونزوئلا، ثبات منطقه آمریکای لاتین را به مخاطره می اندازد.
وی افزود:هدف از ترساندن گستاخانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، کشاندن منطقه آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب به مناقشه ای است که جهت هر لحظه ثبات، صلح و امنیت در منطقه ما را برهم خواهد زد.
آریزا همچنین گفت: همانطور که هوگو چاوز گفته و مادورو تکرار و تصریح کرده هست، آنها مطمئن باشند که اگر در ویتنام شکست خوردند، ونزوئلا فقط یک ویتنام نخواهد بود، بلکه برابر ده تا پانزده ویتنام گرفتار می شوند و جهت مدت هزار سال حتی یک قطره نفت دریافت نخواهند کرد.
آریزا افزود: آمریکا شاید ونزوئلا را ترساندن کند ولی اگر هر خارجی جرات داشته باشد، به خاک ونزوئلا پا می گذارد تا ببیند که برغم اختلاف نظرها، مردم این کشور باعشق از خاکشان دفاع خواهند کرد.
نظامیان ونزوئلا نیز اعلام کردند بیانات ترساندن آمیز ترامپ نشان دهنده تهاجم امپریالیستی آمریکاست. ژنرال ولادیمیر پادرینو، وزیر دفاع و فرمانده نیروهای مسلح ونزوئلا، بیانات ترامپ را نشانه دیوانگی او خواند.
انتهای خبر/

هشدار ونزوئلا در مورد عملی شدن ترساندن نظامی آمریکا

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | رئیس جمهور | ونزوئلا | ویتنام | آمریکا | ونزوئلا | لاتین | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *