خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اقدامات آمریکا با روح و متن بر‌جام مغایر است/ روسیه در مورد کشور عزیزمان ایران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: اقداماتی که آمریکا تاکنون انجام داده مغایر روح و متن بر‌جام بوده است.

اقدامات آمریکا با روح و متن بر‌جام مغایر است/ روسیه در مورد کشور عزیزمان ایران

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ نشست مطبوعاتی‌ علی اکبر ولایتی و مدیر مؤسسه شرق‌شناسی وابسته به آکادمی علوم روسیه بعد از دیدار گفتگو این دو مقام سیاسی در جمع خبرنگاران برگزار شد.

نامکین‌ در پاسخ به خبرنگاران گفت: در حال حاضر مواضع کشور عزیزمان ایران و روسیه در حال نزدیک شدن است که قبلا اینطور نبوده است.

رئیس مؤسسه شرق‌شناسی وابسته به آکادمی علوم روسیه با بیان اینکه روابط کشور عزیزمان ایران با روسیه در پرسشها دو جانبه و مواضع منطقه‌ای و خاورمیانه به شکل کنونی نبوده هست، اظهار داشت: خاورمیانه در حال حاضر در شرایط مشکل به سر می‌برد و در این شرایط نقش کشور عزیزمان ایران و روسیه تأثیر عمیقی بر روی منطقه دارد.

اقدامات آمریکا با روح و متن بر‌جام مغایر است/ روسیه در مورد کشور عزیزمان ایران

وی خاطرنشان کرد: دستاورد‌هایی که اخیرا در سوریه بدست آمده از جمله موارد تأثیر گذاری کشور عزیزمان ایران و روسیه در منطقه است که روابط دو کشور بر این دستاورد‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد.

نامکین با بیان اینکه من نماینده دولت روسیه نیستم، اظهار داشت: اعتقاد دارم روسیه در مورد روابط دو جانبه با ایران، با آمریکا مذاکره نمی‌کند و روابط روسیه با آمریکا در مورد پرسشها منطقه‌ای جهانی است.

رئیس مؤسسه شرق‌شناسی وابسته به آکادمی علوم روسیه تصریح کرد: مذاکرات روسیه و آمریکا تاکنون بر سر سوریه و مبارزه با تروریست ها بوده است.

در ادامه این نشست ولایتی بیان داشت: در این دیدار روابط دو جانبه بین کشور عزیزمان ایران و روسیه طرح و بررسی شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: اقداماتی که آمریکا تاکنون انجام داده مغایر روح و متن بر‌جام بوده است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: روابط کشور عزیزمان ایران و روسیه نسبت به سال قبل 17 درصد زیاد کردن داشته و اکنون هم همکاری‌های منطقه ای کشور عزیزمان ایران و روسیه نسبت به گذشته در حال زیاد کردن است.

وی با اشاره به این که همکاری‌های دو جانبه کشور عزیزمان ایران و روسیه به نفع دو کشور هست، اظهار داشت: خواست دو ملت زیاد کردن روابط رو به توسعه است.

ولایتی خاطرنشان کرد: هر دو کشور معتقدیم که تمامیت ارضی کشورهای منطقه مثل سوریه، عراق و لبنان باید محفوظ بماند، بیان داشت: مردم این کشورها باید بتوانند خودشان آینده خود را تعیین کنند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رابطه کشور عزیزمان ایران و روسیه راهبردی خواهد بود بسیاری از فضاهای همکاری با مذاکره هموار خواهد شد و در روابط منطقه‌ای و بین‌المللی هم گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

وی در خصوص وضع تحریم‌های تازه آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران گفت: هر کاری که آمریکایی‌ها علیه منافع جمهوری اسلامی کنند، کشور عزیزمان ایران می‌تواند اقدام متقابل کند.

ولایتی با اشاره به اینکه ما به برجام پایبند هستیم، اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها بر‌جام را نقض کنند سایر اعضای 5+1 به آن پایبند خواهند بود لیکن قراردادی یک جانبه نیست و قراردادی بین‌المللی بین کشور عزیزمان ایران و 5+1 است.

اقدامات آمریکا با روح و متن بر‌جام مغایر است/ روسیه در مورد کشور عزیزمان ایران

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخر خاطر نشان کرد: آنچه آمریکا تاکنون انجام داده با روح و متن بر‌جام مغایر بوده است.

انتهای پیام/

نشست مطبوعاتی ولایتی و نامکین

واژه های کلیدی: آمریکایی | آمریکا | تحقیقات | سوریه | روسیه | ایران | همکاری | نشست مطبوعاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *