خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

وقتی دستگاه‌های فرهنگی اولویت شناس نیستند، افراد آتش به اختیار هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری در دیدار اخیر به جمعی از دانشجویان گفت: هنگامی که که دستگاه‌ها به

وقتی دستگاه‌های فرهنگی اولویت شناس نیستند، افراد آتش به اختیار هستند

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری که در دیدار با جمعی از دانشجویان صادر شد، گفت: حوزه فعالیت های فرهنگی و اینترنت مختص به یک دستگاه و نهاد خاص نیست و یک لشکر 80 میلیونی نیاز دارد که هر ایرانی خودش یک سرباز جبهه فرهنگی محسوب می شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به منفی بافی رسانه های بیگانه در خصوص این عنوان اظهار داشت: این مسئله باید به طور کامل تشریح و موشکافی شود تا بدخواهان کشور در خصوص آن منفی نگری نکنند.

عبارات مهم : مقام معظم رهبری – نقوی حسینی

وی با تأکید بر اینکه همه باید در زمینه فرهنگ تلاش کنیم، بیان داشت: ما با یک مقابله ناجوانمردانه روبرو هستیم و جهت برخورد با آن نیازمند تلاش همه جانبه همه نهادها، دستگاه ها و همه کسانی که در این زمینه توانایی دارند هستیم.
نقوی حسینی با اظهار تأسف از عمل نکردن بعضی دستگاه ها نسبت به انجام وظایفشان گفت: علاوه بر این آنها اولویت ها را هم تشخیص نمی دهند و به سراغ مسائلی که اولویت نیستند می روند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادهای مسئول تعطیل هستند و یا درک درستی از آشنایی اولویت ها ندارند، بیان داشت: هرکسی باید به وظیفه خودش عمل کند و افراد در این موقعیت جهت انجام این گونه فعالیت ها آتش به اختیار هستند.
وی در آخر خاطرنشان کرد: هنگامی که دستگاه ها به وظایف ارزش عمل نمی کنند و در انجام وظایف کوتاهی می کنند همه باید احساس وظیفه داشته باشند و به وظیفه انقلابی دینی خود عمل کنند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | نقوی حسینی | دستگاه | کمیسیون | امنیت | فعالیت | نقوی‌حسینی | سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *