خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چرا طرح عفاف و حجاب را نمی خواهند اجرا کنند؟ ، وصیت سیاسی هاشمی در روز آخ

میرسلیم با اشاره به جلسه صبح روز فوت مرحوم هاشمی گفت: ایشان گفت پرسشها کشور حل نمی شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه ای با

چرا طرح عفاف و حجاب را نمی خواهند اجرا کنند؟ ، وصیت سیاسی هاشمی در روز آخ

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت جوان؛، سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه طی سخنانی در مسجد جامع کنی میدان هروی اظهار داشت: این کشور صاحب دارد و هیچ کس نباید وقایعی چون اتفاق صحرای طبس را فراموش کنند.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – آموزش و پرورش
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آمریکایی ها تصمیم گرفتند با ما مستقیم وارد نبرد شوند و جاسوسان خود را آزاد کنند ولی خدا آنها را زمین زد.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی ما پرسشها داشتیم و غیر قابل باور بود که ما توانیم از ان سربلند بیرون بیاییم ولی خدا خواست و پیروز شدیم.

میرسلیم با بیان اینکه هر توطئه دشمن کافی بود تا کشور از هم گسسته شود ولی خداوند پشت ما بود، گفت: تحریم های زیادی علیه ما جهت نابودی نظام وضع شد ولی هیچ اتفاقی نیفتاده آیا که این کشور صاحب دارد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ولی فقیه نماینده حضرت ولی عصر( عج)است و همه کارها باید براساس آن چه که ایشان ابلاغ می کند پیش برود و اگر قرار باشد زاویه میان دستگاه های اجرایی و رهبری ایجاد شود ما گرفتار خواهیم شد.
وی با اشاره به جلسه صبح روز فوت مرحوم هاشمی خاطرنشان کرد: آن روز در جلسه امور زیربنایی که رئیسش مرحوم هاشمی بود، بحث انجام شد و دوساعت طول کشید و ایشان روحیه بشاشی داشت. آخر جلسه ایشان جمله ای گفتند که به نظرم وصیت سیاسی ایشان بود.

میرسلیم ادامه داد: ایشان گفت پرسشها کشور حل نمی شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه ای با ولی فقیه نداشته باشد و سپاه و سایر دستگاهها نیز در این راستا باشند کما اینکه در دوران ریاست جمهوری من مهم بود.

وی تاکید کرد: باید در راس قوه مجریه کسی را بگذاریم که مطمئن باشیم با رهبری یکپارچه است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از سال ۸۳مطالعاتی دقیق جهت تدوین چند سند انجام شده است که یکی از آنها سیاست های کلی آموزش و پرورش هست، تصریح کرد: این اسناد تصویب و ابلاغ نیز شد و سند دیگر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که تصویب و ابلاغ شد و پرسش اینکه آیا اجرا نشد؟

میرسلیم گفت: این در حالی است که مردها دنبال سند مصوب یونسکو ۲۰۳۰ می روند که اهداف و مبانی آن با مبانی اسلامی مغایر است و تاکید بر عرفی گرایی و انسان گرایی شده است است و پرسش اینکه خدا و دین آیین کجا رفته است؟

وی با تاکید بر اینکه اگر جوانان ما متکی به سند ۲۰۳۰ پرورش یابند چیزی جهت شرف شرعی و اعتقادی برایشان نمی ماند و قبول و اجرای این سند زاویه با رهبری هست، گفت: کار ما با دولتی که نسبت به ابلاغیات رهبری انحراف داشته باشد پیش نمی رود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر را نمی خواهند اجرا کنند و زیر بارش روند و این زاویه پیدا کردن با اسلام هست، تصریح کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح عفاف و حجاب تصویب شده است ولی پرسش اینکه آیا اجرا نمی شود؟ نمی خواهند اجرا کنند وگرنه از این قانون بهتر چه می خواهند.

میرسلیم با بیان اینکه در طول این ۲۰سال گذشته درتمام زمینه های مورد نیاز سیاست کلی تهیه کردیم، اظهار داشت: ولی حسرت اجرای این سیاست های کلی به دلمان ماند و پرسش اینکه آیا عدم اجرای سندی که به تایید و تاکید رهبری رسیده اعتماد به رهبری و ولی فقیه است؟

وی با اشاره به اینکه سال ۹۲ مردها نزد رهبری می روند و می گویند تا تحریم است لابد کاری نمی توانیم کنیم و باید مذاکره کنیم، تصریح کرد: فکر می کردند اگر برابر آمریکا تسلیم شوند همه پرسشها حل می شود ولی بعد از کلی زحمت و عرق ریختن در مذاکره تحریم ها زیاد و بداخلاقی آمریکایی ها بدتر شد.

میرسلیم با انتقاد از واردات ماشین از فرانسه گفت: فرانسوی ها ما را فقط به عنوان کارگر و بازار مصرف قبول دارند و ابدا حاضر نیستند ما آقایی و سروری داشته باشیم و آن وقت با این ها می خواهید معامله کنید؟

نانزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کسی را مدنظر قرار دهید که در طول زندگی اش و به خاص بعد از انقلاب هیچ وقت با ولی فقیه زاویه پیدا نکرده و بعد تجربه، اخلاق و تخصصش را ببینید و بعد رای دهید.

میرسلیم با بیان اینکه کارشناسان ما در برابر ۵+۱به خاص آمریکایی ها زحمت کشیدند وکار کردند و متنی تهیه شده است است و می شود به آن ایرادهای زیادی گرفت، خاطرنشان کرد: این متن حاوی حقوق ماست و هر دولتی می آید باید آنها را احقاق کند. ما هرچه تعهد داشتیم پیشدستی تقدیم کردیم و شما آیا عمل نمی کنید و زیاد تحریم کنید؟

ادامه دارد..

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | آموزش و پرورش | ریاست جمهوری | تحریم ها | انتخابات | آمریکایی | سیاست | زاویه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *