خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ رئیس‌جمهوری عمل‌گراست و حق دارد هرکسی را که بخواهد اخراج کند / هیلی

سفیر آمریکا در شرکت ملل نگرانی‌ها راجع به اخراج ناگهانی مدیر اف‌بی‌آی را رد کرد و گفت رئیس‌جمهور این کشور اختیار برکناری یا به خدمت گرفت هرکسی را که بخواهد دارد.

ترامپ رئیس‌جمهوری عمل‌گراست و حق دارد هرکسی را که بخواهد اخراج کند / هیلی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت: سفیر آمریکا در شرکت ملل متحد اعلام کرد مدیر جمهور آمریکا این اختیار را دارد تا هر کسی را خواست برکنار کند.

در این گزارش آمده است: نیکی هیلی، سفیر آمریکا در شرکت ملل متحد، نگرانی ها را در ارتباط با اخراج جیمز کومی، مدیر اف بی آی، رد کرد و گفت این حق مدیر جمهور است افرادی را در کنار خود داشته باشد که می تواند به آنها اعتماد کند.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – دونالد ترامپ

وی روز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای بی سی گفت: «آنچه که می توانم به شما بگویم این است که مدیر جمهور مدیر اجرایی کشور هست؛ او می تواند هر کسی را که بخواهد، به خدمت بگیرد یا اخراج کند. این حق اوست.»
سفیر آمریکا در شرکت ملل همچنین گفت: «چه شما با این عنوان موافق باشید یا نباشید، این حقیقت هست. آیا راه های بهتری هم وجود داشت که او انجام دهد؟ در این باره باید دیگران تصمیم گیری کنند.»
هیلی در ادامه اعلام کرد بعضی افراد با مدیر جمهور آمریکا مسئله دارند؛ لیکن او «رئیس جمهوری عمل گراست.»
وی گفت: «او کسی نیست که بنشیند و جهت مدت زمانی طولانی صحبت کند. اگر او ببیند چیزی اشتباه است با آن مقابله خواهد کرد. و من فکر می کنم افراد به این علت با او مسئله دارند که او اهل عمل و اقدام کردن هست. او از قبل در این باره با شمار زیادی از افراد صحبت نمی کند، او فقط عمل می کند.»
سفیر آمریکا در شرکت ملل تصریح کرد: «اما در نهایت، مدیر جمهور باید تیمی را در کنار خود داشته باشد که بتواند به آنها اعتماد کند. او باید تیمی را در کنار خود داشته باشد که به باور او، نماینده مناسبی جهت آمریکا هستند و از آمریکا محافظت می کنند. فکر می کنم این همان چیزی است که او تلاش می کند انجام دهد.»
دونالد ترامپ به باعث برکناری جیمز کومی، مدیر اف بی آی، در وقت انجام تحقیقات پلیس فدرال آمریکا راجع به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشانه انتقاد قرار گرفت.


انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا | دونالد ترامپ | رئیس جمهور | رئیس جمهور | بین الملل | آمریکا | اعتماد | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *