خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

هیئت نظارت بر برجام باید پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت:اگر ما در برابر آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می‌شود.

هیئت نظارت بر برجام باید پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ اطراف کارها متقابل هیئت نظارت بر برجام در برابر تحریم های تازه آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: هیئت نظارت بر برجام باید این مصوبه را مورد بررسی دقیق قرار دهد و پاسخ قاطعی را به آمریکا بدهد.
وی افزود: این پاسخ قاطع به این معناست که هر قدمی آنان برداشتند ما نیز یک قدم متقابل در برابر آنها برداریم به عنوان مثال غنی سازی اورانیوم 20 درصد را دنبال کنیم و فعالیت های سانتریفیوژها که در فردو متوقف شده است را مجددا از سر بگیریم.
وی افزود: همچنین غنی سازی اورانیوم را با استفاده از سانتریفیوژهای تازه که بازدهی آنها چندین برابر است را ادامه دهیم و همچنین هر اقدامی که می تواند بازدارنده باشد باید در دستور کار قرار بگیرد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – مقام معظم رهبری

مصباحی مقدم بیان داشت: توصیه های مقام معظم رهبری و آنچه که مجلس شورای اسلامی راجع به برجام با 9 بند تصویب کرده اند و آنچه که شورای عالی امنیت ملی نیز در چندین بند ارائه کرده باید در این برهه مبنای کار قرار بگیرد و با قاطعیت تمام در برابر افزون خواهی های آ مریکا و مقابله با برجام به کار گرفته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر ما در برابر آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می شود و همچنین تحریم ها شدیدتر شده است و تحریم هایی تحت عنوان غیرهسته ای ایجاد می شود.

وی ادامه داد: در برجام تعدادی از مفاد مورد توافق 1+5 به صراحت سخن از این دارد که حق هیچ گونه اقدام خصمانه بعد از توافق برجام جهت طرفین وجود ندارد و بنابر تأکید مقام معظم رهبری حق هیچ گونه وضع تحریم تازه جهت کشور عزیزمان ایران وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | مقام معظم رهبری | تحریم ها | آمریکا | روحانیت | توافق | ایران | هیات نظارت بر برجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *