خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همکاری های یکسان کشور عزیزمان ایران و فرانسه جهت مبارزه با تروریسم ارتقاء می یابد

روسای جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و جمهوری فرانسه، در تماسی تلفنی با تاکید بر اینکه کارها کور تروریستی ، اراده آنان را جهت مبارزه قاطعانه با تروریسم

همکاری های یکسان کشور عزیزمان ایران و فرانسه جهت مبارزه با تروریسم ارتقاء می یابد

به روایت بخش دولت گروه سیاسی کلوب خبرنگاران،حسن روحانی چهارشنبه شب با قدردانی از تماس تلفنی “امانوئل مکرون” رییس جمهور فرانسه و اعلام همدردی دولت و ملت فرانسه با دولت و ملت کشور عزیزمان ایران بویژه خانواده قربانیان اتفاق تروریستی در تهران، تاکید کرد: این اقدام تروریستی که به شهادت شماری از هموطنان ایرانی انجامید، اراده دولت و ملت کشور عزیزمان ایران را جهت مبارزه با تروریسم بیش از گذشته مستحکم تر خواهد نمود.

عبارات مهم : مبارزه با تروریسم – اقدام تروریستی
رییس جمهور با بیان اینکه مبارزه با تروریسم نیازمند یک اقدام هماهنگ و یکسان در عرصه جهانی است ، اظهارداشت: بی تردید ملت کشور عزیزمان ایران در کنار ملل آزاد دنیا به مبارزه خود در برابر پدیده شوم تروریسم ادامه می دهد و پایتخت کشور عزیزمان ایران در این عرصه آماده تقویت و تعمیق همکاری های خود با پاریس است.

روحانی با اشاره به این اقدام تروریستی دشمن های دمکراسی ، بعد از حضور با شکوه و پرشور مردم کشور عزیزمان ایران در انتخابات گفت: دمکراسی و حضور مردم در صحنه های گوناگون بزرگترین حرکتی است که می تواند در برابر تروریسم ایستادگی نماید. .

رییس جمهور با تاکید بر اینکه جهت مبارزه با تروریسم باید ریشه های فکری آن را از بین برد ، اظهارداشت: نباید اجازه دهیم حامیان تروریسم در عرصه جهانی ، به حمایت خود از تروریست ها ادامه دهند .

روحانی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و تمدنی ملت های کشور عزیزمان ایران و فرانسه ، افزود: دولت کشور عزیزمان ایران آماده است در کنار دولت فرانسه و سایر دولت های اروپایی ، قاطعانه در برابر تروریسم ایستاده و با آن مقابله کند.

رییس جمهور همچنین آمادگی کشور عزیزمان ایران جهت تقویت همکاری های همه جانبه خود با فرانسه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تقویت و تعمیق همکاریهای دو کشور در جهت منافع یکسان دو ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و فرانسه است.
روحانی در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت و گو و مذاکرات سیاسی را عالی ترین راهکار جهت برطرف پرسشها و حل اختلافات دانست.

رییس جمهور فرانسه نیز در این تماس تلفنی جان باختن شماری از اتباع کشورمان را در حمله کور تروریستی، به دولت ، ملت و بویژه خانواده قربانیان تسلیت گفت و تاکید کرد که دولت و ملت فرانسه در کنار دولت و ملت کشور عزیزمان ایران هستند و “ما کاملا آماده توسعه همکاری های خود با پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت مبارزه قاطعانه تر با تروریسم هستیم.”

امانوئل مکرون همچنین بر توسعه و تعمیق همکاری های پایتخت کشور عزیزمان ایران و پاریس در همه عرصه های مورد علاقه تاکید کرد و اظهارداشت: ما جهت تقویت همکاری ها آماده ایم.

طرفین در این تماس تلفنی همچنین با اشاره به نزدیکی مواضع دو کشور در خصوص مباحث مرتبط با سوریه و یمن ، بر ادامه و تقویت مشورت ها و تبادل نظرات ، تاکید کردند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | اقدام تروریستی | رییس جمهور | حسن روحانی | تروریستی | فرانسه | ایرانی | تروریسم | ایران | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *