خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا از تهدیدات کره شمالی نمی‌ترسد / نیکی هیلی

نماینده آمریکا در شرکت ملل مدعی شد کره شمالی از روی ضعف و وحشت اقدام به ترساندن واشنگتن می‌کند.

آمریکا از تهدیدات کره شمالی نمی‌ترسد / نیکی هیلی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت به نقل از اکونومیک تایمز؛ «نیکی هیلی»، سفیر آمریکا در شرکت ملل، به اخطار کره شمالی راجع به انتقام‌جویی از واشنگتن به علت وضع تحریم‌های تازه تصویر العمل نشان داد. هیلی مدعی شد: آمریکا قصد ندارد از تهدیدات پیونگ‌یانگ بترسد.

پیش‌نویس تحریم‌های تازه علیه کره شمالی، از سوی آمریکا تهیه شده است و در اختیار شورای امنیت شرکت ملل قرار گرفته شد. دولت کره شمالی ترساندن کرد آمریکا از به علت اقدام اخیر خود، بهای سنگینی خواهد پرداخت.

آمریکا از تهدیدات کره شمالی نمی‌ترسد / نیکی هیلی

هیلی مدعی شد تصویر العمل پیونگ‌یانگ نشان دهنده نگرانی «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، از پیامد تحریم‌های تازه شورای امنیت هست. سفیر آمریکا مدعی شد تحریم‌هایی که به تازگی تصویب شده‌اند، همانند ضربه‌ای محکم بر کره شمالی است.

او از موافقت جمعی در شورای امنیت، از جمله چین و روسیه، جهت تصویب تحریم‌های تازه علیه کره شمالی قدردانی کرد و گفت: حالا کره شمالی شاهد هم‌صدا شدن جامعه بین‌الملل هست. چین و روسیه هم عقب‌نشینی نکردند.

البته نماینده آمریکا در شرکت ملل مدعی شد سخت‌گیری «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا، موجب شد روسیه نیز از تحریم‌های تازه حمایت کند.

نیکی هیلی در این باره گفت: روسیه تلاش می‌کند با آمریکا کنار بیاید. آنها تلاش می کنند تشخیص دهند چه زمانی با آمریکا هم رای باشند و چه زمانی نباشند. این قطعنامه فرصتی جهت هم رایی آنها با ما بود.

نماینده آمریکا در شرکت ملل مدعی شد کره شمالی از روی ضعف و وحشت اقدام به ترساندن واشنگتن می‌کند.

در همین حال «ری یونگ هو»، وزیر خارجه کره شمالی، آمریکا را به کارها خصمانه علیه کشورش متهم کرده است و اظهار داشت واشنگتن با این قبیل اقدامات، شرایط را بحرانی‌تر کرده و کره شمالی را وادار می‌کند تا به دفاع از خود بپردازد.

وی در ادامه گفت: فقط کشورهایی که در کارها نظامی آمریکا علیه کره شمالی همکاری داشته باشند، در معرض تهدیدهای هسته‌ای پیونگ‌یانگ قرار دارند.

انتهای پیام/

اظهارات هیلی راجع به تصویر العمل کره شمالی به تحریم‌های جدید

واژه های کلیدی: رهبر کره شمالی | کره شمالی | کره شمالی | آمریکا | واشنگتن | تهدیدات | بپردازد | روسیه | تصویر | امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *