خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سند / نیوزویک+ حدود نیمی از دنبال‌کنندگان ترامپ در توییتر جعلی هستند

وب‌سایت نیوزویک در مطلبی به بررسی صحت تعداد دنبال‌کنندگان (فالوورهای) رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر پرداخت.

سند / نیوزویک+ حدود نیمی از دنبال‌کنندگان ترامپ در توییتر جعلی هستند

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از وب سایت نیوزویک، هر فردی، حتی اگر از مشاهیر نیز نباشد، می تواند به سادگی تعداد بسیاری از دنبال کنندگان (فالوور) در توییتر را به خود تخصیص داده شده است دهد. صفحه کاربری افراد مشهور در توییتر به طور معمول دنبال کننده هایی میلیونی دارد. ولی حقیقت این است که بخشی از این دنبال کنندگان افراد واقعی هستند و بخشی دیگر، ربات هایی هستند که جهت زیاد کردن شهرت افراد در توییتر ساخته می شوند.
با این که دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا است و به همین دلیل، از شهرت مناسبی برخوردار است و نیازی به استفاده از ربات ها جهت زیاد کردن شهرت خود ندارد، به نظر می رسد بخشی از دنبال کنندگان وی در صفحه کاربری اش در توییتر را بازدیدکنندگان جعلی و ربات ها تشکیل می دهند. تعداد دنبال کنندگان ترامپ در هفته گذشته جهش عجیبی داشته است و به نظر می رسد بسیاری از این صفحات کاربری جعلی باشند.

عبارات مهم : ترامپ در توییتر – شبکه اجتماعی

صفحه توییتر ترامپ 31 میلیون دنبال کننده دارد. با نگاهی به این دنبال کنندگان، می توان صفحاتی را یافت که فاقد تصویر هستند و تاکنون پیامی از آن ها ارسال نشده و تاریخ پیوستن آن ها به این شبکه اجتماعی در ماه مه امسال بوده است.
نرم افزار “توییتر آدیت” – سرویسی که تعداد دنبال کنندگان افراد در توییتر را اعتبارسنجی می کند – نشان می دهد تنها 51 درصد از دنبال کنندگان ترامپ در توییتر افراد حقیقی هستند.
حال، به نظر می رسد روز به روز بر تعداد دنبال کنندگان جعلی صفحه کاربری توییتر ترامپ افزوده می شود؛ به طوری که در ماه ژانویه، 68 درصد دنبال کنندگان ترامپ در توییتر واقعی بوده اند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ترامپ در توییتر | شبکه اجتماعی | دونالد ترامپ | تاریخ | ارسال | کاربری | بین الملل | مشاهیر

سند / نیوزویک+ حدود نیمی از دنبال‌کنندگان ترامپ در توییتر جعلی هستند

سند / نیوزویک+ حدود نیمی از دنبال‌کنندگان ترامپ در توییتر جعلی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *