خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نیاز نیروهای مسلح به وسیله صنایع دفاعی تامین می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: عمده نیاز نیروهای مسلح به وسیله صنایع دفاعی داخل تامین می‌شود و در این خصوص به خارج از کشور وابستگی نداریم.

نیاز نیروهای مسلح به وسیله صنایع دفاعی تامین می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار رضا طلائی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین اختتامیه دهمین دوره لیگ علمی پیشگامان کشور عزیزمان ایران اسلامی که امروز (پنج‌شنبه، 19 مردادماه) در دانشگاه شهید برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ بسیجی به برکت خون شهدا و امام خمینی (ره) در کشور نهادینه شده است است.

وی با بیان اینکه کشور عزیزمان ایران اسلامی در منطقه و جبهه مقاومت تاثیرگذار است ادامه داد: بعضی قدرت‌های سلطه‌گر جنگ‌های نیابتی را به منطقه تحمیل کرده و باعث ناامنی در بعضی کشورها شده‌اند؛ کشور عزیزمان ایران اسلامی با کمک‌های مستشاری خود به مقابله با تروریست‌های تکفیری پرداخته در حالی که قدرت‌های مدعی دنیا نتوانستند امنیت را در منطقه پدید آورند.

طلائی نیک راجع به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در صنایع دفاعی عنوان داشت: با وجود تحریم‌ها امروز کشور ما جزء 10 کشور برتر در حوزه نظامی دنیا است و زیاد نیازهای نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج را صنایع دفاعی تامین کرده و در این زمینه به خارج از کشور وابستگی نداریم.

نیاز نیروهای مسلح به وسیله صنایع دفاعی تامین می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع اطراف همکاری‌های وزارت دفاع با مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: صنایع دفاعی با صد مرکز دانشگاهی قرارداد همکاری‌های علمی و پژوهشی دارد و متخصصان دفاعی ما ضمن همکاری تجارب خود را به دانشگاه‌ها انتقال یافته می‌کنند.

طلائی‌نیک در آخر خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات اولیه وزارت دفاع را شرکت‌های داخلی جهت شرکت صنایع دفاعی انجام می‌دهند که عمده این شرکت ها دانش‌بنیان هستند، این پیشرفت‌ها در جهش علمی کشور عزیزمان ایران اسلامی را در سطح منطقه و دنیا مطرح کرده است.

همچنین در این مراسم علی یزدی‌خواه سرپرست موسسه علمی رزمندگان اسلام، اظهار داشت: کشور عزیزمان ایران اسلامی در زمینه علمی جزء 10 کشور برتر دنیاست.

سرپرست موسسه علمی رزمندگان اسلام افزود: مهمترین وظیفه امروز دانش‌آموزان در کنار پرسشها عبادی آموختن علم و دانش است و بزرگترین رسالت آنها حرکت جهادگرانه و مومنانه در عرصه‌های علمی است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: عمده نیاز نیروهای مسلح به وسیله صنایع دفاعی داخل تامین می‌شود و در این خصوص به خارج از کشور وابستگی نداریم.

وی در آخر خاطرنشان کرد: علم و دانش در کنار ایمان قلبی ما را به سطح بالایی رسانده و می‌توانیم با این خصلت اسلام را به قشنگی به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | وزارت دفاع | دانشگاه | دانشگاه | ایران | اسلام | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *