خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نیاز دنیا اسلام مقاومت در برابر زورگویان و حمایت از محرومان است

سفیر سابق کشور عزیزمان ایران در عراق گفت: تا زمانی که استکبار وجود دارد راه امام ادامه دارد و امروز نیاز جامعه اسلام مقاومت در برابر زورگویان عالم و حمایت محرومان هست.

نیاز دنیا اسلام مقاومت در برابر زورگویان و حمایت از محرومان است

“حسن کاظمی قمی” سفیر سابق کشور عزیزمان ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با بیان اینکه سیره امام خمینی (ره) همواره جهت نسل های آینده و تاریخ الگو هست، اظهارداشت: واکنش‌ها حضرت امام (ره) برگرفته از اصول اسلامی بود. در حقیقت سیره و واکنش‌ها ایشان نور است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امام (ره) یک میراث فرهنگی نیست؛ بلکه یک راه، نفس و مکتب است.
سفیر سابق کشور عزیزمان ایران در عراق تاکید کرد: امروزه چیزی که باعث عداوت و کینه ورزی آمریکا شده، این است که امام(ره) آمد و مردم سالاری دینی را مطرح کرد که به الگو تبدیل شده است و باعث شد سلطه استکبار بر کشور عزیزمان ایران از بین برود و امام(ره) به امت ها این خبر را داد که باید از زیر سلطه استکبار خارج شد.
کاظمی قمی گفت: تا زمانی که استکبار وجود دارد راه امام ادامه دارد و خبر ایشان تمام شدنی نیست. امروز نیاز جامعه اسلام مقاومت در برابر زورگویان عالم و حمایت محرومان است.
سفیر سابق کشور عزیزمان ایران در عراق اطراف تحولات منطقه و شرایطی که در بعضی کشورها وجود دارد، خاطر نشان کرد: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران مقاومت و ایستادگی است و این راه پیروزی ملت هاست که ما آثار آن را در جبهه مقاومت مشاهده می کنیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ایران | اسلام | کشورها | اسلامی | کاظمی قمی | سفیر سابق کشور عزیزمان ایران در عراق | مقاومت اسلامی | راه امام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *