خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری با دولت است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری با دولت است ولی ممکن است به چند وزیر دولت رای ندهیم.

نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری با دولت است

سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: جو حاکم در مجلس فعلی حاکی از آن است که تعداد زیادی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم رای اعتماد می‌گیرند.

وی با بیان اینکه رویکرد نمایندگان مجلس نسبت به وزرا در دوره‌های متفاوت تفاوت دارد ،یادآور شد: جهت مثال وزیر فعلی آموزش و پرورش و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس قبلی هم معرفی شدند ولی رای اعتماد نگرفتند ولی مجددا با معرفی به مجلس دهم توانستند رای اعتماد بگیرند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اینکه فراکسیون ولایی قطعا به چند تن از این وزرای پیشنهادی رای نمی‌دهد، تصریح کرد: مسئله حائز اهمیت در این‌باره آن است که هنگامی که دو فراکسیون با هم متحد شوند می‌توانند آن رای حدنصابی که وزیر می‌خواهد را جمع‌آوری کنند و اگر فراکسیون مستقلین و امید به یکی از وزرایی که فراکسیون ولایی نخواهد رای دهد، رای دهند آن وزیر می‌تواند رای اعتماد را بگیرد.

نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری با دولت است

موسوی‌لارگانی با تاکید بر اینکه نظر فراکسیون نمایندگان ولایی هم همکاری با دولت هست، خاطر نشان کرد: یکی از دلایل مهم ما جهت همیاری با دولت این است که بعضا دولتمردان علت کم‌کاری‌های خود را این‌گونه عنوان می‌کنند که ما می‌خواستیم برنامه‌های خود را محقق کنیم ولی بعضی نگذاشتند و جهت آنکه چنین بهانه‌ای دیگر نشود ما هم از دولت حمایت می‌کنیم.

انتهای خبر /

نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی به وزرای پیشنهادی

واژه های کلیدی: نمایندگان مجلس | معرفی | همکاری | اعتماد | وزرای پیشنهادی دولت | کابینه دوازدهم | نظر فراکسیون | موسوی لارگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *